גוגל פותחת את שירות Google Meet לכולם

בתנאי שלמשתמש יש חשבון גוגל, ורק לאחר שהוזמן לפגישה באמצעות לוח השנה

גוגל פותחת את שירות שיחות הווידיאו שלה, Google Meet לכל מי שרוצים להשתמש בו, ולא רק ללקוחות ארגוניים ולמוסדות חינוך באמצעות G Suit. בתחילת החודש הודיעה גוגל על שדרוג אפליקציית Google Meet ושילובה ב-Gmail עבור מנויי G Suit?

כל מי שמשתמשים בחשבון גוגל יוכלו כעת ליצור פגישות וידיאו חינמיות של עד 100 אנשים, לכל משך זמן – על אף שהחל מה-30 בספטמבר היא עשויה להגביל את משך השיחות ל-60 דקות.

כדי להשתתף בשיחה, על המשתמשים להיות מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כדי שמארחי השיחה יוכלו לפקח על המשתתפים, מתוך מטרה להימנע מהפצצות זום – כלומר חדירה של האקרים לשיחות.

בנוסף, גוגל מציעה גם אמצעי אבטחה נוספים: משתתפים שלא יוזמנו במפורש באמצעות לוח השנה יוכנסו אוטומטית ל"חדר ירוק" כאשר ינסו להצטרף לשיחה, ויורשו להשתתף בה רק לאחר שיאושרו על ידי המארח.

אמצעי הבטיחות הללו נועדו לבדל את השירות של גוגל משירותים אחרים, בעיקר זום, שזכו לקפיצה מטאורית בשימוש בחודשים האחרונים ו"תפסו" את גוגל ומיקרוסופט לא מוכנות. בשל תשומת הלב הגדולה שזכתה לה זום, נחשפו גם בעיות אבטחה בשירות שיחות הווידיאו שלה, ונראה שגוגל שואפת למשוך אליה משתמשים שנמנעים מזום בשל הבעיות הללו.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים