איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: קבוצת טלדור

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: רפאל בן דור

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

המשבר השפיע על התפקוד שלנו בכמה מובנים. ראשית, מאז תחילת המשבר שמנו דגש חזק על בריאות העובדים, השתדלנו לנקוט את כל הצעדים הנדרשים לכך, וכעת הגענו למצב שרוב עובדי הארגון עובדים מהבית ופחות מרבע מגיעים לאתרי החברה.

שנית, מכיוון שגם תשומת הלב של הלקוחות שלנו הוסטה מהפרויקטים השוטפים שאנו עובדים עליהם, אנו מסייעים להם בתקופה זו עם פרויקטים שנוגעים למשבר, מספקים להם כלי תוכנה שיעזרו להם בעבודה מרחוק, עוזרים להם בפריסות שונות שהם נדרשים לבצע, במחשבי קצה, בבקרות על תחומים הנוגעים למשבר ובנושאים רבים נוספים. יש לנו לקוחות רבים שנמצאים ב"חזית", ואנחנו משתדלים להיות שם לצידם. נערכנו עם תוכניות שונות להמשכיות עסקית, למשל – תמיכה במערך הגדול של הציוד הבנקאי שעליו אנו אחראים.

הצוות הניהולי של החברה עובד ימים כלילות למתן תמיכה לעובדינו ולסייע ללקוחותינו בכל הנדרש.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

לפני כמה שבועות הקפדנו להוציא הנחיות לעובדים ולהיצמד להוראות משרד הבריאות. עבור העובדים שהגיעו לעבוד, הוצאו הנחיות על שימוש תדיר באמצעי חיטוי, לצד הנחיות ההפרדה והמרחקים הרצויים מאדם לאדם. כמו כן, מכיוון שהוצאנו את רוב העובדים לעבודה מהבית, אנחנו משתדלים לשמור איתם על ערוצי תקשורת פתוחים, לבצע ישיבות באמצעות שיחות וידיאו, ולתת כמה שיותר תמיכה לכל עובד שזקוק לה.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

עוד בתחילת המשבר, אפילו לפני שהגיעו ההוראות הרשמיות, ביטלנו את הנסיעות מטעם החברה לחו"ל. מהחוזרים מחו"ל ביקשנו בעת היציאה והחזרה לדווח לנו, וביקשנו להקפיד מאוד על הכללים של הבידוד. יש לנו חברי הנהלה ובכירים שנכנסו לבידוד, להם סיפקנו את כל האמצעים לעבוד מהבית כדי שיוכלו להמשיך לתת שירות ללקוחות בצורה הטובה ביותר ולשמור על בריאותם ועל בריאות משפחתם.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

אני מייעץ לכולם לשמור על ההנחיות ועל מצב רוח חיובי. אני בטוח שנצא מהמשבר, בין אם ייקח כמה שבועות או חודשים, עלינו לשמור על אופטימיות.

אני מציע לארגונים לאמץ פתרונות יעילים לעבודה מהבית. קיים היום מגוון רחב של כלים חדשים ורלוונטיים, שיעזרו מאוד לעובדים להסתגל למצב החדש ויקלו עליהם את העבודה מרחוק.

בנוסף, אני מייעץ לכם לתמוך בלקוחות שלכם, במיוחד אותם ארגונים שהפעילות שלהם קריטית לפעילות המשק – חשוב לעזור להם לעבור את הסערה בשלום. לא להגיב בהיסטריה לשום דבר, ולהפעיל שיקול דעת. במצב חירום זה חשוב אפילו יותר מהרגיל.

חשוב מאד לתת כתף לעובדים/ות שלנו, זו תקופה קשה עם הרבה אי ודאות, כשכולנו זקוקים לעיתים למילה חמה ועצה טובה.

מדינת ישראל זקוקה כעת לליכוד ואחדות, וכך גם עובדינו, לקוחותינו ושותפינו. חשוב לנו להדגיש, שאנחנו פה איתם. גם כיום וגם בימים שיגיעו, עם תקווה לימים טובים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים