פייסבוק: למרות הקפיצה בשימוש, ההכנסות מפרסום נפגעות

פייסבוק דיווחה, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה - למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך הסגר שנכפה בעקבות התפרצות המגיפה ● השיחות הקבוצתיות עם שלושה משתתפים ויותר באיטליה מוכת הקורונה – זינקו ביותר מ-1,000%

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק דיווחה אתמול, כי מגיפת הקורונה פוגעת במכירות הפרסום שלה, המהוות את מרבית ההכנסות של החברה, זאת למרות שהמשתמשים גולשים במשך יותר זמן ברשת החברתית במהלך הסגר שנכפה בעקבות התפרצות המגיפה. פייסבוק לא פירטה באילו שווקים ניכרה ההשפעה השלילית על עסקיה, או על היקפה.

"אנו לא גובים תשלום על רבים מהשירותים שאנו רואים בהם פעילות מוגברת, ואנו רואים חולשה בעסקי המודעות שלנו במדינות שנוקטות פעולות אגרסיביות למניעת התפשטות נגיף ה-COVID-19", אמרה החברה בהצהרה שפרסמה.

החברה ציינה, כי השימוש בהודעות בפלטפורמות שלה עלה ביותר מ-50% בחודש האחרון ברבות מן המדינות שמצב המגיפה בהן הגרוע ביותר. המשתמשים באיטליה, למשל, שהו באפליקציות של פייסבוק 70% יותר זמן, והשיחות הקבוצתיות עם שלושה משתתפים ויותר במדינה מוכת הקורונה – זינקו ביותר מ-1,000%.

ההודעה של פייסבוק משקפת מצב דומה של חברות נוספות, בהן גם טוויטר, שדיווחה על קפיצה במספר המשתמשים הפעילים, אבל דחתה את פרסום תחזית ההכנסות של לרבעון הראשון, והודיעה כי היא צופה הפסד תפעולי בעקבות המגיפה.

בשל אי הוודאות השוררת בשווקים רבים, מפרסמים רבים מקפיאים את תקציבי הפרסום שלהם במטרה לרסן ולצמצם עלויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים