גונג מגייסת 100 עובדים להכפלת מרכז הפיתוח ברמת גן

החברה, שעברה למגדל ספיר באזור הבורסה בחודש שעבר, יוצאת בקמפיין על שלטי חוצות ● היא מעוניינת להכפיל את המרכז עד סוף השנה

אודי לדרגור, סמנכ"ל השיווק של גונג. צילום: יח"צ

גונג, סטארט-אפ ישראלי שמפתח טכנולוגיות מבוססת למידת מכונה לניתוח שיחות של חברות עם לקוחותיהן, הודיע באחרונה כי הוא מגייס עובדות ועובדים למרכז הפיתוח שלו, שעבר לפני כחודש מהרצליה למגדל ספיר באזור הבורסה ברמת גן. זאת, על מנת להרחיב עוד את המרכז.

במסגרת המהלך עתיד גונג להכפיל עד סוף השנה את מרכז הפיתוח הישראלי שלו, שמעסיק כיום 100 עובדים, ולעבות אותו ב-100 עובדים נוספים. המרכז מאכלס קומת משרדים שלמה במגדל ספיר, בשטח כולל של 1,500 מ"ר. כחלק מהמעבר לעיר, החברה יוצאת בקמפיין בתל אביב ובמרכז, שינוהל על שלטי חוצות של Atreo. מדובר בהמשך לקמפיין דומה שהחברה ביצעה בסן פרנסיסקו, והוא נערך תחת הסלוגן "Rahm, Enjoy Our New Office".

בדצמבר האחרון השלימה גונג סבב גיוס C, שמטרתו הרחבת פלטפורמת המוצרים, העמקת הטכנולוגיה והגדלת מערכי השיווק והמכירות שלה. במסגרת הסבב היא גייסה 65 מיליון דולר, בהובלת קרן סקויה האמריקנית. בכך מסתכמות ההשקעות בגונג מיום הקמתה ל-134 מיליון דולר.

אודי לדרגור, סמנכ"ל השיווק של גונג, אמר כי "איכות האנשים בחברה הייתה והנה הסיבה המרכזית להצלחת המוצרים וקצב הגידול הגבוה. הקמפיין שלנו הוא דרך להודות לעובדים שבזכות ההשקעה והנתינה שלהם יש לנו מוצר אטרקטיבי. עקרונות החברה מדגישים מצד אחד תמיד לשאוף למצוינות ומצד שני לא לוותר על ההנאה בדרך, ולכן חשוב לנו לחגוג עם כל הצוות את המעבר למשרדים החדשים. אנחנו קוראים למפתחים חדשים להצטרף אלינו ולהיות חלק מההצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים