כנס הענן ההיברידי של יבמ ייערך באופן וירטואלי

הכנס יתקיים ביום ב' הקרוב ויוצג בו ההיצע של יבמ ורד-האט לעולם הענן ההיברידי ולסביבות מרובות עננים

דניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: אור קפלן

יבמ ישראל תערוך את כנס הענן ההיברידי שלה – שהיה אמור להיות פיזי – באופן וירטואלי.

הכנס, שנושא את הכותרת Hybrid Cloud Con – Innovate, Modernize & Secure Anywhere, ייערך ביום ב' הקרוב, בהפקת אנשים ומחשבים, החל מהשעה 09:30. מאות לקוחות ושותפים עסקיים של הסניף הישראלי של הענק הכחול כבר נרשמו להשתתף בו. ההחלטה על שינוי מתכונת הכנס התקבלה לאור הרצון להימנע מכינוס של אלפי אנשים, בשל החשש מנגיף הקורונה.

בכנס יוצג ההיצע של יבמ ורד-האט, שנרכשה על ידי הענק הכחול תמורת 34 מיליארד דולר – לעולם הענן ההיברידי ולסביבות מרובות עננים. זאת, לטובת צליחה מהירה וטובה של המסע של ארגונים אל הענן.

את הכנס יפתחו דניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל, ושרון גנור, מנהלת תחום ענן וקוגניטיב בחברה. השניים יציגו את אסטרטגיית הענן ההיברידי והעבודה בסביבה מרובת עננים של הענק הכחול. פרנסיס וורקווין, מנהל מכירות אפליקציות ביבמ לאזור EMEA, וליאור חקלאי, מנהל מכירות אינטגרציה של ענן היברידי ביבמ ישראל, יציגו את אסטרטגיית הענן ההיברידי של הענק הכחול. דלית נאור, מנהלת תחום טכנולוגיות ענן היברידי במעבדות המחקר של יבמ, תציג את ההיבט המחקרי במסע לענן.

לאחר מכן יתפצל הכנס לחמישה מסלולים שונים במקביל: אינטגרציה אג'ילית בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית; ה-"סולם" של יבמ לבינה מלאכותית; אבטחה מקושרת בסביבה מרובת עננים; היפר-אוטומציה; ופיתוח אפליקציות וניהול סביבה מרובת עננים.

מתעניינים בענן היברידי וביבמ? רוצים לשמוע עוד? להרשמה לאירוע לחצו כאן.

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים מיבמ..

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים