ההיי-טקיסט המטייל: לארגן יום כיף וגיבוש לעובדים בקלי קלות

DayTripper של חברת דייטריפר היא פלטפורמה ידידותית למשתמש המאפשרת לתכנן פעילויות גיבוש וימי כיף לעובדים ב"תפירה אישית"

28/02/2020 01:00
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

בצד המשכורות, התנאים, ההטבות, מסיבות החברה הנוצצות והמשרדים המפוארים, גם ימי הגיבוש והכיף לעובדים הפכו זה מכבר לאחד האלמנטים הבולטים בארגז הכלים של חברות ההיי-טק הגדולות, למיתוג מעסיק ולמשיכת מיטב הטאלנטים לארגון.

דייטריפר

חברת דייטריפר מבטיחה להפוך את משימת תכנון והפקת יום הכיף לקלה ונגישה, בסיוע פלטפורמה המציעה פעילויות קסומות וטיולים השונים מהסטנדרט המוכר, במיקומים חדשים שאינם על מפת התיירות הקלאסית – במרחק הקלקה.

מאחורי המיזם עומדים שלושה יזמים המגיעים מעולמות ההיי-טק, התוכנה ותיירות, שחברו יחדיו במטרה לפתח את התיירות בארץ בדרך מפתיעה וחדשנית.

הרעיון למיזם הטרוול DayTripper בא לאילן פליוב, ה-COO של החברה, כשניצב בפני משימה מאתגרת לארגן יום כיף לצוות שלו כמנהל פיתוח בהיי-טק. מהר מאד הוא הבין שהמאמץ לבנות יום כיף שיעמוד בתקציב ובזמנים, וגם יהיה מוצלח, חדשני ואפקטיבי הוא גדול, ומצא כי אין פתרון זול, אמין ומהיר למשימה זו.

מכאן הדרך להקמת DayTripper הייתה קצרה. אילן גייס למשימה את אמנון גופר, טייל ומורה דרך, מחבר ספרי טיולים בכיר בארץ ובחו"ל, וביחד הם הקימו את DayTripper עם ראייה לתכנון ימי כיף לחברות.

ה-HomePage של דייטריפר

מאז החלום גדל, ועימו ההבנה שהפתרון מושלם עבור ענף הטרוול המתפתח. DayTripper הוקמה באמצע שנת 2018, כשעל כס המנכ"לות משמשת מיטל בר, מנהלת כספים ותיקה עם ניסיון בעולם התיירות.

"שוק התיירות וימי הכיף רווי באפשרויות ומידע, אך כדי לארגן יום כיף לחברה, לארגון או אפילו לאדם פרטי, צריך להשקיע זמן ומשאבים רבים", הסבירה בר. "מעבר לידע הרב הקיים ברשתות, ישנם אילוצים רבים שצריך לקחת בחשבון, כגון תקציב, זמן נסיעה, מספר אנשים, עונות שנה, סוג הטיול, זמינות ועוד", פירטה. "מסיבה זו, בדרך כלל חברות משקיעות מאמץ רב בבניית התכנית, או לחילופין נעזרות במפיק חיצוני שמייקר מאוד את העלויות של הפעילות כולה".

כאן נכנס לתמונה מיזם דייטריפר, שמציע חידוש מרענן: לראשונה נבנה יום כיף לקבוצה, כולל הזמנה מול הספקים בלחיצת כפתור, תוך התחשבות בכלל השיקולים והאילוצים וללא התערבות חיצונית. "קבוצה שמזמינה יום כיף דרך המערכת", סיפרה בר, "מקבלת טיול מתוכנן היטב מבחינת הפעילויות המיוחדות, התקציב, וזמני הנסיעה". בנוסף לכך, מנהלי משאבי האנוש האמונים על פעילות הרווחה נהנים גם מחיסכון בבירוקרטיה והתנהלות מול מספר ספקים (מדריכים, מסעדות, אטרקציות וכדומה).

לדבריה, "הפתרון נבנה על ידי אנשי מקצוע מתחום ההפקה והתיירות, ונותן מענה ליום מלא, מגוון ומכוון-לקוח. דייטריפר למעשה סוגרת את כל מעגל הצרכים מרגע החיפוש: הבחירה, ההזמנה והתשלום. האזור הגיאוגרפי בארץ, מרחקי וזמני הנסיעה – מופיעים בצורה חזותית על מפה המכילה את כל התכנית, ומנגישים את הפעילות כולה למארגנים בצורה היעילה ביותר". 

מיטל בר, מנכ"לית דייטריפר. צילום: דייטריפר

"השוק רווי כיום באפיקים רבים של פרסום אטרקציות, אתרים ופעילויות לתיירים, ומתוך המבחר העצום וגודש המידע, אפילו ענקי תיירות כגון בוקינג.קום או טריפאדוויזור מנסים לעזור לתיירים למצוא '10 דברים שכדאי לעשות ב-…'. דייטריפר לוקחת את ההמלצות הללו צעד קדימה, היא הראשונה שיודעת לתכנן ולהפיק יום כיף מושלם בלחיצת כפתור. הפתרון שלנו הוא גם חברתי", הדגישה בר, "בכך שהוא מציף ספקים, תיירנים ונותני שירות קטנים ומיוחדים, שקשה להגיע אליהם בחיפוש רגיל ברשת, ומייצר חוויות מיוחדות לתייר שמאס מלהגיע לאתרים הרגילים והמוכרים".

"פיתחנו את המערכת במשך למעלה משנה והרצנו פיילוט מוצלח מאד עם מספר משרדים, חברות ומשפחות. בימים אלו סיימנו לפתח את הגרסה הראשונית, ועשרות רבות של ספקים באזור הצפון, המרכז והשפלה נרשמו למאגר שלנו. בכל יום מצטרפים עוד ועוד ספקים, בקצב שהפתיע אפילו אותנו", ציינה בר בסיפוק. "פתחנו את האתר לקהל הרחב וצוות התמיכה שלנו מוכן לעזור בכל בקשה או שאלה. בנוסף, אנחנו שוקדים על פיתוח של אפליקציה לנייד, שתלווה את הלקוחות גם במהלך היום עצמו".

במענה לשאלה לאן מכוונת החברה בפעילותה, משיבה בר כי השוק אליו פונה המיזם הוא שוק התיירות הבינלאומי. "כיום ישנם פתרונות רבים להזמנת טיסות, מלונות ואפילו אטרקציות ופעילויות בודדות, אבל עדיין לא קיים פתרון לתכנון והזמנה של יום טיול שלם. מערכת DayTripper היא הראשונה שמפיקה יום שלם ביעד הטיול, בקלות וללא עלויות נוספות. בשלב ראשון, אנחנו פונים לחברות בישראל לצורך בניית ימי כיף לעובדים, שוק המוערך בכמיליארד שקלים, בהמשך נפנה לשוק תיירות הפנים בארץ, שוק המוערך ב-2.5 מיליארד שקלים. בימים אלו מחפשת החברה השקעת seed לצורך שיפור המערכת, התאמתה לשוק התיירות, ופריצה לחו"ל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תדהר

    יש עוד עבודה אבל הם בדרך הנכונה. הגיע הזמן להפסיק עם החיפושים האינסופיים והריצה אחרי ספקים ודייטריפר נותנים בדיוק את זה. הם לוקחים בחשבון את כל האילוצים של תקציב וזמן ונותנים תכנית טובה שמכילה גם הפתעות נעימות. כל הכבוד

אירועים קרובים