וואווי הציגה את הדור השני של הטלפון המתקפל שלה, Mate Xs

בחברה מספרים שעם התובנות מהמכשיר הראשון הם שיפרו במידה ניכרת את הציר לקיפול, וגם הוסיפו שכבות מגן - ארבע בסך הכל - כדי למנוע בצורה טובה יותר שריטות ופגיעות אחרות בתצוגה החדשנית ● גם טאבלט 5G הושק באירוע

האם גם מכירותיו יצטמצמו? הסמארטפון המתקפל החדש של וואווי - Mate Xs. צילום: יח"צ וואווי

וואווי, למרות החרם האמריקני ולמרות ביטול תערוכת MWC, התייצבה אתמול בברצלונה כדי להציג את הדור השני של הטלפון המתקפל שלה, שייקרא הפעם Mate Xs – שנה כמעט לאחר ההכרזה על Mate X בתערוכת הסלולר של 2019.

למעשה, מבחינה חיצונית קשה להבחין בהבדל משמעותי בין שני המכשירים. במצב הסגור מדובר במסך 6.6 אינץ' שנפתח למסך בגודל של 8 אינץ', כשבכל מקרה המסכים פונים כל הזמן החוצה. זה גם עדיין לא מסך זכוכית, אלא פלסטיק, אבל בוואווי מספרים שעם התובנות מהמכשיר הראשון הם שיפרו במידה ניכרת את ציר הקיפול, וגם הוסיפו שכבות מגן – ארבע בסך הכל – כדי למנוע בצורה טובה יותר שריטות ופגיעות אחרות.

גם מערכת הקירור של המכשיר שופרה לטענת החברה, אבל מה שחשוב יותר הוא שבתוך הגוף מסתתר כעת מעבד חזק יותר, Kirin 990 במקום Kirin 980, שגם מגיע עם מודם 5G מובנה. יש גם 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה ולא פחות מ-512 גיגה-בייט זיכרון מובנה לאחסון קבצים, ושאר המפרט לא השתנה: ארבע מצלמות עם חיישנים של 40 מגה-פיקסל בראשית, 8 מגה-פיקסל עבור המצלמה המיועד לצילומי מקרו, 16 מגה-פיקסל במצלמה לצילומים הרחבים, ומצלמה רביעית שמטרתה למדוד את המרחק למושא הצילום.

Mate Xs מגיע עם אנדרואיד 10, או בעצם בגרסת הקוד הפתוח של מערכת ההפעלה ולא זו של גוגל, וזה אומר כמצוות הנשיא  האמריקני, דונלד טראמפ, ללא השירותים והאפליקציות של גוגל – שכבר הזהירה שלא לנסות להתקין אותן לבד. כדי לנסות להתגבר על כך בונה החברה חנות אפליקציות משלה, AppGallery, אותה הציגה גם כן במהלך האירוע, וכפי שכבר נודע קודם לכן, היא משקיעה הרבה מאוד כסף כדי למשוך אליה מפתחים.

היא גם מתכוונת לשווק את המכשיר בכל רחבי העולם, כולל בארצות הברית אם יתנו לה, ומחירו אמור להיות 2,499 אירו.

טאבלט 5G החדש של וואווי - MediaPad Pro 5G. צילום: יח"צ וואווי

טאבלט 5G החדש של וואווי – MediaPad Pro 5G. צילום: יח"צ וואווי

טאבלט 5G מתוצרת וואווי

החברה הציגה באירוע גם טאבלט ראשון מייצורה עם מודם 5G. מדובר ב-MediaPad Pro 5G, שחברו בלי המודם החדש הוצע לפני כחצי שנה בלבד. המכשיר מגיע עם מסך 10.8 אינץ' ברזולוציית 2560×1600 פיקסלים, ויחס מסך לגוף של 90%, שמצביע על שוליים צרים במיוחד. החברה תציע אותו עם 6/8 גיגה-בייט זיכרון עבודה ועם 128/256 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, וגם כן עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ללא תמיכה של גוגל.

הטאבלט תומך בטעינה מהיר החוטית בהספק של 40 וואט, טעינה אלחוטית של 27 וואט, והוא יושק יחד עם עט אלקטרוני וכן כיסוי מקלדת לבחירה. מחירו הבסיסי יהיה 550 אירו אבל בתצורה מלאה הוא יגיע עד כדי 800 אירו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים