גוגל מנסה למנוע ממשתמשי Edge להתקין הרחבות של Chrome

דפדפן Edge של מיקרוסופט, המבוסס על אותה ארכיטקטורת Chromium כמו דפדפן Chrome של גוגל, תומך בהרחבות של ה-Chrome, אבל גוגל מזהירה את משתמשי Edge לא להתקין הרחבות של ה-Chrome ורומזת שזה לא בטוח

האם העסקה תגדיל את כמות הנתונים "העצומה כבר כעת" שבידיה? גוגל

לאחר שהושקה בחודש שעבר הגירסה החדשה של דפדפן Edge, מקדמת אותו מיקרוסופט כדפדפן מהיר ומודרני יותר מה-Internet Explorer הוותיק והלא ממש אהוד שלה, תוך ציון העובדה, שהוא מבוסס על אותה ארכיטקטורת Chromium כמו דפדפן Chrome של גוגל. המשמעות היא, שהוא תומך בהרחבות של ה-Chrome, אבל מבחינת גוגל יש בכך בעייתיות, והיא מזהירה את משתמשי Edge לא להתקין הרחבות של ה-Chrome.

משתמשי Edge שמנסים להתקין הרחבה של Chrome מקבלים באנר בראש המסך, שאומר: "גוגל ממליצה לעבור ל-Chrome כדי להשתמש בהרחבות בצורה בטוחה", ומצורף אליה קישור להורדת הדפדפן שלה. הבאנר אינו מונע את התקנת ההרחבה, שלפי הדיווחים תמשיך לפעול בצורה תקינה גם על ה-Edge.

כפי שנהגה כבר בעבר, נראה כי גוגל נוקטת יותר בטקטיקה של "הפחדה" מאשר דאגה אמיתית בנושאי הבטחה של ההרחבות או אתרים שמגיעים אליהם באמצעות דפדפן מתחרה, ומנסה למנוע משתמשי Edge להוריד את ההרחבות של Chrome ולשכנע אותם לעבור לדפדפן שלה, תוך שהיא רומזת כי הן עשויות להיות לא בטוחות. בעבר הציגה גוגל התראות באתרים כמו  Google Docs, Gmail ו-YouTube Music כשמשתמשים הגיעו אליהם באמצעות דפדפן Edge.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים