"חגיגת" יומולדת 30 לפוטושופ עם תכונות חדשות לגירסת ה-iPad

לרגל יומולדת 30 של תוכנת הפוטושופ הפופולרית חוגגת אדובי עם הוספת תכונות חדשות לפוטושופ בגירסת ה-iPad שלה, מתוך כוונה להוסיף לה תכונות, שיאפשרו לה להתחרות בגירסה השולחנית של התוכנה

אדובי חוגגת החל מאתמול 30 שנה של פעילות עבור תוכנת הדגל שלה פוטושופ. הגירסה הראשונה של תוכנת העיבוד, העריכה וריטוש התמונות הפופולרית, שכבר הפכה לתקן, הושקה עבור מחשבי המקינטוש בלבד ב-19 בפברואר 1990, ורק עבור מחשבים שכבר הותקנה בהם גירסת מערכת ההפעלה System 6.

החגיגה של החברה כוללת הוספת תכונות חדשות לפוטושופ בגירסת ה-iPad שלה, שהושקה בנובמבר האחרון ומאז עומלת החברה רבות כדי להוסיף לה תכונות, שיאפשרו לה להתחרות בגירסה השולחנית של התוכנה. אחת מהן היא תכונת ה-Object Selection, המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לבחור אובייקטים בתמונה באופן אוטומטי ובמהירות, גם בתמונות עמוסות אובייקטים.

תוספות אחרות מאפשרות לקבוע סוגי שכבות בתמונה וכן אפשרות לעקוב אחר טופוגרפיות שכיחות  עם מעקב, הובלה, התאמה לגודל ופורמט של הטקסטים.

מעבר לכך, הודיעה אדובי על שיפור המהירות של מנגנון הטעינה וההורדה של מסמכים אל ומהרשת במהירויות גבוהות יותר. עדכון אחר, שמיועד למערכות macOS השולחניות, מוסיף תמיכה בעבודה במצב אפל גם עבור התפריטים.

באדובי טוענים, שמאז שהציגה את גירסת הטאבלטים של פוטשופ היא כבר הורדה יותר ממיליון פעמים ויותר מ-2.8 מיליון יצירות ותמונות הועלו ממנה לשירות הענן של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים