מיהם הזוכים בקטגוריות חדשנות במעבר לענן, וטרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות?
פרויקטים רבים זכו בתחרות IT Awards 2020 של אנשים ומחשבים, על מצוינותם והתרומה שלהם לארגון ● אלה הזוכים בקטגוריות חדשנות במעבר לענן, וטרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות
השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.
שורה של אותות הצטיינות הוענקו ב-IT Awards 2020, תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2019 של אנשים ומחשבים. האותות הוענקו בטקס בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך היום (א') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. להלן הפרויקטים הזוכים בקטגוריות חדשנות במעבר לענן, וטרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות.
חדשנות במעבר לענן
בית ספר אמריקאי – טרנספורמציה דיגיטלית
יחד עם מלם תים וסאפ הוקמה חנות אונליין, המשמשת את הורי התלמידים בבית הספר לרכוש חוגים ולשלם חשבונית, עם אזור מידע אישי ללקוח.
שיכון ובינוי – מערכת אופק
הוקמה מערכת לאכיפה ופיקוח על הנהלים ותהליכי העבודה בחברה, תוך שימת דגש על בטיחות וחיי העובדים.
בנק דיסקונט – מחוברים לעסקים בענן
עם קבוצת אלעד, הוקמה מערכת CRM בענן לעסקים, לשם הטמעת פלטפורמה רב ערוצית של הבנק מול לקוחותיו העסקיים.
עיריית חיפה – זימון תור מרחוק
הוקמה מערכת לשיפור השירות לתושבים, עם זימון תור מראש לקבלת שירותים בנושאי ארנונה, מים וחינוך.
ג'רוזלם פוסט – הגירה לענן
בשיתוף וויידאופס, בוצעה הגירה של אתרי החדשות של קבוצת העיתונים מהדטה סנטר המקומי לענן של גוגל.
מנורה מבטחים – הקמת ענן פרטי
בשיתוף יבמ, נבנו תשתיות פיתוח ו-DevOps חדשניות, כולל הקמת תשתיות ענן פרטי.
מגדל – אתר חדש
הוקם אתר חדש, המציב את הלקוח במרכז, תוך שימוש בטכנולוגיות המקנות חוויית משתמש מתקדמת.
טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות
מתף – עמדות וירטואליות בסניפי קבוצת הבינלאומי
בשיתוף טלדור ו-VMware, הוחלפו עמדות העבודה לווירטואליות בכלל הסניפים בבנקים של קבוצת הבנק הבינלאומי: הבינלאומי, מסד, יובנק, פאג"י ואוצר החייל.
סלקום – פורטל להפצת קבצים ב-IVR
בשיתוף אווייה, הוקם פורטל לטובת הפצת קבצים קוליים ומתן מענה דינמי להפצת הודעות דחופות, ללא נגיעה במערכות.
כאל – Open API
נבנו פתרונות פיננסיים ומודלים עסקיים חדשים עם חברות פינטק, המשולבים בקטלוג המוצרים של החברה.
כאל – הנפקות כרטיס על ידי הבנקים
פותח ממשק הנפקה אונליין בין כאל לבנקים, המכיל לוגיקות עסקיות, בדיקות מורכבות ועדכון מערכות ליבה בזמן אמת.
כאל – ביטוח נסיעות בקליק
בוצע מימוש לתהליך עסקי לבדיקת הזכאות להטבה ללקוחות כאל, בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.
כאל – אפליקציה חדשה
בשיתוף NGsoft, פותחה אפליקציה המנגישה ללקוח מידע פיננסי רחב, באופן מובן וידידותי. האפליקציה מאפשרת לבצע פעולות שונות בתהליכים דיגיטליים פשוטים.
כאל – מיקרו-שירותים
יצירת תשתית ושכתוב שירותי דיגיטל לארכיטקטורת מיקרו-שירותים, על מנת לאפשר השקה מהירה של מוצרים דיגיטליים.
מנורה מבטחים – פדיון דיגיטלי
בשיתוף קוגניטיב, בוצע פרויקט המאפשר לבצע את תהליכי הפדיון של הפנסיה באופן דיגיטלי מלא.
מנורה מבטחים – שירותי דיגיטל בעידן החדש
בשיתוף F5, נבנו שירותים דיגיטליים חדשים, עם הנגשה שלהם לסוכנים וללקוחות החברה.
עיריית חדרה – תיקתק חדרה
יחד עם מטרופולינט, נוצק תוכן מעשי למושג "עיר חכמה", על ידי התממשקות נכונה ומאובטחת ישירות לבסיסי הנתונים.
יס – חדשנות במרכז השליטה
בשיתוף One bi, הוקמו במרכז השליטה והבקרה הטכנית של החברה מסכי תפעול מתקדמים, לשיקוף ההתייעלות היומית, עם מדדי ביצוע.
לאומית שירותי בריאות – הרופא שלי
בשיתוף נס, הוקמה מערכת ביקור חולה בשיחת וידיאו – הראשונה בארץ בתחום הרופא האישי (משפחה וילדים).
מקס – אתר חדש
האתר של מחזיקי הכרטיס של לאומי קארד מותג מחדש.
מקס – הכחשת עסקה
בוצעו ייעול של תהליך הכחשת עסקה באופן דיגיטלי, תוך הנגשתו ללקוחות ושיפור משמעותי של הסכם רמת השירות.
עמידר החדשה – אפליקציית קבלנים
בוצע פרויקט לניהול בזמן אמת של תהליכי העבודה של מאות קבלנים, תוך קיצור זמני העבודה ושיפור השירות לדיירי הדיור הציבורי.
עמידר החדשה – המשרד הנייד
בשיתוף אורפלייר, בוצע פרויקט המאפשר למנהלי הלקוחות לתת שירות ללקוח בשטח, במערכות הליבה הארגוניות, באמצעות אפליקציה, ובלי צורך בפיתוח מחדש של התהליכים העסקיים.
כלל ביטוח ופיננסים – כלל אקספרס
פותחה אפליקציה לתשלום מידי בתביעות נסיעות לחו"ל, לצד שירות סביב השעון לייעוץ רפואי בעברית.
אורמת – ניהול מחסן דיגיטלי
בשיתוף מלם תים, פותחו אפליקציות למסופונים ניידים לניהול המחסן, ספירת וקבלת המלאי.
דיזנהאוז – מיטוב ADM
הוקמה מערכת לניטור המעקב אחרי החיובים של חברות התעופה.
דיזנהאוז – SEOptimization
מערכת למיטוב ה-SEO ולטיוב האיכות של התוכן באתרי החברה.
UPS ישראל – Address Perfect
הוקמה פלטפורמה לפענוח כתובות, לטובת הפצת משלוחים מדויקת.
UPS ישראל – Shippy
בשיתוף קוגניטיב, הוקמה מערכת אינטראקטיבית ומבוססת בינה מלאכותית, לטובת חוויית שירות מיטבית ללקוחות חיצוניים ופנימיים.
UPS ישראל – Easy Ship
הקמת פלטפורמת האי קומרס של הסניף הישראלי של חברת השילוח הבינלאומית.
שירותי בריאות כללית – תזונה מותאמת אישית
המלצות תזונה מותאמת אישית, על בסיס מיפוי גנטי של חיידקי המעיים של הלקוח. על בסיס התוצאות, דיאטנית מלווה אישית את המטופל.
רשות התקשוב הממשלתי – מערכת ההזדהות הממשלתית
בשיתוף נס, הוקמה מערכת תשתית להזדהות אחודה, המספקת שירותים דיגיטליים ממשלתיים – לאזרחים, לעסקים ולעובדי ממשלה.
מנורה מבטחים – הגשת תביעה אמבולטורית דיגיטלית
מחשוב מלא של תהליך תביעות בריאות, מקצה לקצה, כולל אישור תביעה אוטומטי ותשלום ישירות לחשבון הלקוח.
שיכון ובינוי סולל בונה – פורטל העודפים הלאומי
פורטל העודפים BuilDeal מבית סולל בונה מאפשר פלטפורמה נוחה, פשוטה וידידותית לכלל חברות הבנייה בארץ. החברות יכולות להעלות, להעביר, למסור ולקבל עודפי בניה מהפרויקטים השונים, תוך שיפור שיתוף הפעולה ביניהן.
שיכון ובינוי – אנרגיה ירוקה או אדומה
הוקמו פלטפורמות של BI ו-KPI פיננסיים – לניטור, בקרה ובחינת מצבה הכלכלי של חברת האנרגיה, מקבוצת שיכון ובינוי.
משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים: נתיב – מערכת פיקוח לרווחה
המערכת מהווה פריצת דרך בניהול תהליכי הפיקוח במשרד והינה בשורה דיגיטלית לתהליך המורכב של הפיקוח.
משטרת ישראל – מצלמות גוף
בשיתוף בינת, הוכנסו מצלמות גוף לכוחות בשטח, לטובת תיעוד המפגש בין השוטרים והאזרחים.
משטרת ישראל – ליב"י, למידה ארגונית בכף ידך
בשיתוף אקזקט מבית One בוצע יישום של מערכת למידה בענן, כמוצר משלים למערכת למידה מרחוק.
עיריית רמת גן – ארנונה במייל
בשיתוף אוטומציה החדשה, הוקם מנגנון לרישום משלוח חיובי ארנונה באופן אלקטרוני, במקום הפצה ידנית, כפי שנעשה עד כה.
עיריית רמת גן – אפליקציה חדשנית
חיבור אפקטיבי של התושב לעיר, עם הקניית שירותים מתקדמים ומידע עדכני בכף היד, תוך הנגשת שירותי העירייה באופן רב-ערוצי.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – חצב
הוקמה מערכת GIS, המהווה כלי תכנון תחבורה בפריסה ארצית, עם ממשקי משתמש נוחים וזמינים.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – מערכת ברוש
בשיתוף מוטורולה, פותחה והוקמה מערכת המבצעת תכנון, ניהול ובקרה אחר הזכיינים, שעובדים במיקור-חוץ, שהוסמכו לבצע מבחני נהיגה.
משרד החינוך – פורטל רשויות ובעלויות חינוך
בשיתוף אלעד, הוקם פורטל למתן שירותים ומידע דיגיטליים – לתלמידים, להורים, למנהלי בתי ספר, לרשויות ובעלויות חינוך.
משרד הפנים – ניהול מכרזי רשויות מקומיות
בשיתוף אלעד, הוקמה פלטפורמה אחידה לניהול מכרזי כוח האדם ברשויות המקומיות.
נמלי ישראל – גיוס ושיקוף מבנה ארגוני
בשיתוף אקזקט מבית One וסאפ, פותחה מערכת גיוס מבוססת סאפ, תוך שכפול תיק העובד והמבנה הארגוני – בענן.
עיריית ירושלים – טרנספורמציה דיגיטלית בעירייה
בשיתוף אלעד, על גבי פלטפורמה אחודה, הוטמעה חוויית המסע של התושבים, עובדי השטח ועובדי האגפים, בראייה של 360 מעלות.
כנסת ישראל – מעבודה ידנית לטפסים דיגיטליים
בשיתוף מלם וקונסיסט, הוקמה אפליקציה חדשה, המחליפה תהליך ידני, בטרם גיוס עובדים.
אלביט מערכות – IT Service Management
יצירת מערך שירות אחיד, תוך דגש על שירות עצמי ושיפור חוויית המשתמש.
עיריית אשקלון – פתיחת מקלטים בחירום
הפרויקט נועד לזמן חירום, לטובת פתיחה מסודרת ומהירה של המקלטים לכל גורמי השטח, ולעשות זאת באמצעות הטלפון הנייד. הוא מאפשר מתן תמונה מלאה לחמ"ל של סטטוס הפתיחה של המקלטים.
משרד ראש הממשלה – הנגשת החלטות הממשלה לציבור
בשיתוף Comm-IT ו-וואן, הוקמה מערכת חדשה למעקב אחר החלטות הממשלה וביצוען במשרדי הממשלה, לצד הנגשתן לציבור הרחב.
עיריית כפר סבא – ניהול פניות התושב
בשיתוף א.ש. בינה, פותחה מערכת לניהול פניות התושב, כולל אזור אישי, מנגנון טפסים מקוונים וניהול תהליכים.
עיריית חיפה – אתר לפתיחת פנייה למוקד 106
המערכת מאפשרת לתושבים לפתוח פניות במוקד 106 מכל מקום, מהמחשב ומהטלפון הנייד. ניתן לבדוק מהו סטטוס הפנייה.
משרד התקשורת – שינוי הדטה סנטר
בשיתוף HPE, הוקם דטה סנטר מקיף לכל מערכות המידע במשרד. נוצר IT חדש, המותאם לאתגרי הטכנולוגיה, השרידות והסייבר.
מכבי שירותי בריאות – תיק מטופל
הנגשת מידע מהתיק הרפואי של המטופל ישירות לרופא, דרך האפליקציה והאתר – מכל מקום בכל עת.
אלקטרה – Integrated Forces
בשיתוף קלאודטק מקבוצת יעל, הוקמה מערכת לניהול ההזדמנויות עבור קבוצת אלקטרה.
תגובות
(0)