מיהם הזוכים בקטגוריית יצירת בידול ו-RPA?
פרויקטים רבים זכו בתחרות IT Awards 2020 של אנשים ומחשבים, על מצוינותם והתרומה שלהם לארגון ● אלה הזוכים בקטגוריית יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים וצ'טבוט, ובקטגוריית מפעלים חכמים ו-RPA
השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.
אותות הצטיינות הוענקו ב-IT Awards 2020, תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2019 של אנשים ומחשבים. האותות הוענקו בטקס בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך היום (א') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. להלן הפרויקטים הזוכים בקטגורית יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים וצ'טבוט, ובקטגוריית מפעלים חכמים ו-RPA.
יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים וצ'טבוט
בנק דיסקונט – מובייל ללקוחות עסקיים
בשיתוף NGSoft פותחה אפליקציית מובייל עבור הלקוחות העסקיים, תוך דגש על חוויית המשתמש.
בנק דיסקונט – אתר סחר חוץ חדש
הפיכת הערוץ הדיגיטלי לערוץ העיקרי עבור לקוחות סחר חוץ של בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל.
בנק דיסקונט – אתר ללקוחות פרטיים
בשיתוף רילקומרס וקבוצת יעל, פותח אתר חדש ללקוחות הפרטיים של בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל. בפרויקט הושם דגש על חוויית המשתמש.
בנק דיסקונט – Smart Save
פותחה מערכת ללקוחות הבנק, המאפשרת להם לפעול לחיסכון פרואקטיבי וחכם בהתנהלותם מול הבנק.
בנק דיסקונט – Open API לפעולות בנקאיות
בשיתוף יבמ, בוצע חיבור של המערכות של בתי עסק, ישירות לחשבון הבנק. זאת, לטובת ביצוע ממוכן של פעולות פיננסיות.
עיריית נתניה – מערכת ניהול לקוחות
בשיתוף מטרופולינט, הוטמעה מערכת לניהול הלקוחות בשירותי הרווחה העירוניים, לטובת שיפור השירות.
אל על – SUPERV
בשיתוף יבמ, הוקמה מערכת לניהול און ליין במוקד. המערכת הביאה לשיפור משמעותי בעבודת המוקד.
כאל – WhatsApp First
פותח ערוץ חדשני למתן שירות מלא ואנושי ללקוחות – בווטסאפ.
כאל – מערכת חיתום אשראי
המערכת מאפשרת את פיתוח עסקי האשראי והקטנת נזקי האשראי. היא עושה זאת תוך זיהוי מהיר של לקוחות בעייתיים, על ידי מינוף מידע ממקורות חיצוניים.
עיריית פתח-תקווה – שמים את התושב במרכז
בשיתוף אוטומציה החדשה, הוקמה מערכת CRM אחודה, המאפשרת ניהול מרכזי וממשק אחיד לארגון. כך מתקבל טיפול אחוד, מרוכז ומנוהל בפניות הציבור, עם תיעוד ותוך עדכון התושבים.
הפניקס – We Meet
בשיתוף אלעד, הוקמה מערכת המנהלת את פעילות השטח של מנהלי המכירות ומאפשרת בקרה ודיווח מיידי. המערכת תומכת בתכנון מסלול מיטבי להתנהלות העובדים.
שיכון ובינוי – קטלוג דיגיטלי למרכז הלוגיסטי
נבנה קטלוג דיגיטלי, המציג את מלוא המוצרים הזמינים לפי המלאי, תמונות מוצרים, מק"טים מלאים וכל פרט הנדרש לביצוע הזמנת ציוד באתר.
שיכון ובינוי – מערכת נסיעות חו"ל
הוקם כלי לניהול הבקרה לתחום הנסיעות העסקיות לחו"ל. הפרויקט הניב חיסכון של 15% בתקציב נסיעות הארגון.
משרדי האוצר והשיכון – מערכת יות"ם
פותחה מערכת המאפשרת לכותבי המכרזים במשרדי הממשלה ליצור מכרז בכמה שלבים. המערכת מדריכה את המשתמשים ומסייעת להם לבחור באפשרויות לפי צרכיהם.
מגדל – אמיגו מערכת הפקה
הוקמה מערכת המהווה תשתית לניהול תהליכי ההפקה בעולמות הביטוח הכללי.
מלאנוקס – Porsche
המערכת הראשונה בעולם הנותנת מענה מלא, משלב הדרישה ועד שלב היישום לחברות המבססות את פיתוח המוצר שלהן על מתודולוגיית Scaled Agile.
נגב אנרגיה – הקמת מערכת מידע ניהולית טכנו-לוגיסטית
בשיתוף גיב סולושנס, הוקמה מערכת הכוללת את ניהול התפעול, ניהול האחזקה, איכות הסביבה, אבטחת מידע, רכש – ומלאי.
דיזנהאוז – טופס למזמין
במסגרת הפרויקט, בוצע מחשוב של תהליכי ההזמנה של מוצרי תיירות.
UPS ישראל – Smart Hub
בשיתוף קבוצת יעל, בוצעה אוטומציה מלאה לתפעול ולמיון של משלוחים בינלאומיים.
שע"ם – שומה בהתכתבות
כחלק מייעול תהליכי העבודה בחטיבת השומה ברשות המסים, הוטמע מודל המאפשר הרחבת הכיסוי בקרב משלמי מסים קטנים ובינוניים – על ידי שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים.
משרד המשפטים – שיפור שירותי ה-IT
בשיתוף בינת, שולבו כמה פרויקטים במקביל, אשר נועדו לשפר את השירות ל-6,500 משתמשי ה-IT במשרד.
עיריית חיפה – מערכת שקילה
במסגרת הפרויקט, בוצע שדרוג למערכת השוקלת, אוספת וממיינת את האשפה.
מפעלים חכמים ו-RPA
AIG ישראל – כלי אוטומציה ובקרה
בשיתוף אמת מחשוב, בוצעה אוטומציה של תהליכים עסקיים שוטפים במערכות הליבה – תהליכים שעד כה בוצעו באופן ידני.
בנק ירושלים – מיכון תהליכים עסקיים
במסגרת הפרויקט, בוצע יישום של תהליכים עסקיים בבנק, בעזרת טכנולוגיית RPA.
רשות האוכלוסין וההגירה – מנ"א-בוט
בשיתוף יבמ, בוצעה הפקה אוטומטית של ספחי תעודות הזהות – בעזרת RPA.
הכשרה חברה לביטוח – זיכוי מבוטח
בשיתוף ez-Roi הוטמע תהליך אוטומטי בעת רכישת ביטוח רכב, מיד לאחר ביצוע העסקה. זאת, לאחר שהלקוח שולח את תמונת הרכב.
תגובות
(0)