פייסבוק מסיימת את פעילות אפליקציית ה-Windows 10 שלה

האפשרות בעבור משתמשי שולחן העבודה תהיה מעכשיו לעשות שימוש בשירות הרשת החברתית הדומיננטי בעולם באמצעות הדפדפן בלבד ● פייסבוק המליצה על דפדפנים עדכניים וחדישים ונקבה ספציפית בשמו של דפדפן Microsoft Edge החדש

באפליקציה? רק בנייד. ייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק החליטה להוציא את אפליקציית ה-Windows 10 שלה לפנסיה מוקדמת. בעוד משתמשי המובייל ימשיכו להשתמש באפליקציה בכדי לגשת לרשת החברתית, ב-Windows 10 יצטרכו המשתמשים לגלוש בפייסבוק באמצעות הדפדפן החביב עליהם.

פייסבוק תסגור את האפליקציה כבר בסוף החודש הנוכחי, ב-28 בפברואר. בעקבות ההחלטה היא שלחה מכתב לכל המשתמשים בו היא מתריעה על סיום התמיכה, וממליצה לעבור להשתמש בדפדפן מודרני ומעודכן, כולל סוכריה קטנה למיקרוסופט שלא ממש שמחה לראות עוד אפליקציה בכירה נוטשת את חנות היישומים שלה. "כדי לזכות בחוויה הטובה ביותר", כתבה פייסבוק, "הקפידו להשתמש בגרסה המעודכנת ביותר של הדפדפנים הנתמכים, כולל ב-Microsoft Edge החדש".

אפליקציית חלונות 10, רק עד סוף החודש. צילום מסך

אפליקציית חלונות 10, רק עד סוף החודש. צילום מסך

ההחלטה לחסל את האפליקציה לא הפתיעה את השוק. כבר מזה תקופה ארוכה פייסבוק אינה מעדכנת את גרסת ה-Windows 10 שלה. מכיוון שגם כך ההערכה היא שרוב הגולשים באמצעות מערכת ההפעלה משתמשים בדפדפן כדי לבקר בפייסבוק, אז במקום לעדכן אותה שוב היא החליטה לסגור את האפליקציה.

לעומת זאת, אפליקציית המסרים המיידיים מסנג'ר של החברה עדיין פעילה, והיא אף עברה לאחרונה עדכון עם עיצוב חדש משהו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים