Dell-EMC מצמצמת משרות מו"פ בישראל – ומעבירה אותן לחו"ל

החברה תעביר בחודשים הקרובים משרות בתחום הגנת הנתונים מהאתרים שלה בהרצליה ובבאר שבע למקומות אחרים בעולם ● לא ברור האם העובדים שהועסקו בהן יפוטרו או שיימצאו עבורם תפקידים אחרים בחברה

צמצומים בישראל. Dell-EMC. צילום: BigStock

Dell-EMC מעבירה משרות של עובדים בתחום הגנת הנתונים (Data Protection) ממרכז הפיתוח שלה בישראל, על שלוחותיו בהרצליה ובבאר שבע, לחו"ל. לפי שעה לא ברור האם העובדים שמועסקים כיום במשרות אלה יעברו לתפקידים אחרים בחברה או יפוטרו.

מ-דל טכנולוגיות נמסר כי "כמו כל גוף טכנולוגי גלובלי, החברה בוחנת מעת לעת את פעילות אתריה ברחבי העולם, במטרה להבטיח רמת שיתופיות וחדשנות גבוהה. על מנת לקרב קבוצות המבצעות פעילות דומה ופרושות כיום על פני מספר אתרים בעולם, הוחלט כי עד תחילת אפריל, כמה משרות בתחום הגנת הנתונים יועברו מאתרי החברה בישראל לאתרים אחרים בעולם, העוסקים בתחום זה או דומה לו. אנחנו פועלים כעת כדי למצוא לעובדינו אשר הושפעו מהחלטה זו משרות מתאימות באתרי החברה".

החברה, שהתמזגה ב-2015 באחת העסקאות הגדולות ביותר בתולדות ההיי-טק העולמי, פועלת בישראל בארבעה מוקדים: הרצליה, שם נמצא גם המטה שלה, באר שבע, גליל ים וחיפה. בסך הכל היא מעסיקה בארץ כ-1,000 עובדים. עובדי המו"פ שבהם מתרכזים בעיקר באחסון נתונים, אחזור מידע, ענן, מדע נתונים, ביג דטה, סייבר והפיתוח של RSA, שנקנתה על ידי EMC בטרם המיזוג שלה עם דל. פעילות הפיתוח מובלת על ידי דן ענבר, שמנהל גם את פעילות האחסון של החברה ברחבי העולם.

Dell-EMC רכשה בישראל כמה וכמה סטארט-אפים. כך, למשל, EMC קנתה ב-2012 את XtremIO תמורת 450 מיליון דולר, ושנה לאחר מכן היא רכשה את Scale IO תמורת רבע מיליארד דולר, בעסקת מזומנים.

השלוחה של מרכז המו"פ בבאר שבע ממוקמת בפארק ההיי-טק גב ים נגב בעיר, שהיה אמור לקלוט אליו פעילות של צה"ל, כחלק מהמעבר של הצבא לנגב, אולם המהלך מתעכב. מנגד, סייברארק הודיעה בשבוע שעבר כי היא פותחת במקום מרכז מו"פ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים