הבעלים של ארקסרב רוצה למכור אותה בחצי מיליארד דולרים

לפי הדיווחים, מרלין אקוויטי, הבעלים רוצה למכור את ארקסרב לקרן השקעות פרטית, לאחר תיחור בין כמה הצעות שייתקבלו ● מחיר הנרכשת יעמוד על 400-500 מיליוני דולרים, כך על פי מספר מקורבים לעסקה העתידית

ארקסרב

ארקסרב, מחלוצות התוכנה להגנת נתונים, תעמוד למכירה על ידי מרלין אקוויטי, הבעלים שלה.

המהלך מגיע שבועיים בלבד לאחר שספקית אחרת להגנת המידע, Veeam, נרכשה על ידי קרן ההשקעות הפרטית אינסייט פרטנרס, תמורת כחמישה מיליארד דולר.

אקוויטי, כך דווח ב-PE Hub, רוצה למכור את ארקסרב לקרן השקעות פרטית אחרת, לאחר שתעשה תיחור בין כמה הצעות שהיא תקבל. על פי מספר מקורבים לעסקה העתידית, המחיר של הנרכשת יעמוד על 400-500 מיליוני דולרים.

ארקסרב ומרלין אקוויטי לא הגיבו לדיווח.

ארקסרב הוקמה בשנת 1983 בשם Cheyenne Software. ב-1996 היא נרכשה על ידי CA, תמורת סכום שלא פורסם. ב-CA, היא פעלה כחטיבה נפרדת עם מותג נפרד, והרוכשת המשיכה לפתח את מוצריה. ארקסרב, מהראשונות לפעול בשוק הגנת המידע, הייתה במשך זמן רב בבעלות CA ופעלה שם כחטיבה. ביולי 2014 היא מכרה את ארקסרב למרלין אקוויטי בסכום שלא פורסם.

באפריל 2017 ארקסרב רכשה טכנולוגיה לארכוב מיילים, כיום תחת המותג Arcserve UDP Archiving. ביולי אותה שנה היא רכשה את זטה, ספקית פתרונות התאוששות מאסון בענן. הרכישה של זטה נועדה לספק לה יכולות הגנה על נתונים בענן. הנקודה האם זטה תהיה חלק מארקסרב שתימכר, או לא – לא הובררה.

מאז הרכישה של ארקסרב על ידי מרלין אקוויטי, עברה החברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונותיה, ומערך המכירות והשותפים שלה ברחבי העולם. כיום מספקת ארקסרב פתרונות בתחומי הגנה על המידע, גיבוי ושחזור – לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות. פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection שלה מציע התקן ייעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, וירטואליות – ובענן של ארקסרב. לארקסרב יש עשרות אלפי לקוחות ב-150 מדינות ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים