דיווח: גוגל מתכננת אפליקציה ארגונית אחת שתשלב לתוכה כלי עבודה והודעות

כדי להתחרות בTeams ו-Slack של מיקרוסופט, המוצר החדש יכלול שירותים שונים שגוגל מספקת לעסקים וארגונים, בהם G Suite, דרייב ומוצרי Hangouts

גוגל מתכננת לאחד את כל השירותים העסקיים שלה לאפליקציה אחת, כך לפי דיווח בדה אינפורמיישן. המוצר החדש יכלול שירותים שונים שגוגל מספקת לעסקים וארגונים, בהם חלקים מ-G Suite, כמו ג'י-מייל לארגונים ושירות דרייב. בנוסף, תכלול החבילה החדשה את הגירסאות של Hangouts שפונה ללקוחות ארגוניים, שפוצלה בעבר ל-Hangouts Meet -אפליקציה לשיחות וידיאו, ול-Hangouts Chat – אפליקציית שיחות מיידיות, הממשיכה של Gchat.

לגוגל יש כעת כמה אפליקציות של הודעות: Hangouts, שגוגל מעכבת את סגירתה, שבהדרגה מוחלפת על ידי המשתמשים ל-Hangouts Meet ול-Hangouts Chat, ולצדן האפליקציות הצרכניות, שעדיין כוללות את הגירסה הצרכנית של Hangouts.

עוד בין האפליקציות הצרכניות קיימת גם אפליקציית Chat להודעות ו-Duo לשיחות וידיאו. בנוסף, קיימת גם האפליקציה האנדרואידית להודעות SMS בשם Android Messages שאמורה להחליף את Chat, וגם Google Voice, שהחברה הודיעה בעבר כי היא מתכוונת לשלב תכונות שלה לתוך Hangouts Meet.

לפי הדיווח, הסיבה שבגללה גוגל מתכננת את האפליקציה המשולבת החדשה היא כדי להתמודד מול תוכנות מתחרות של לקוחות ארגוניים, כמו Teams ו-Slack של מיקרוסופט, שארגונים רבים משתמשים בהן, המספקות מגוון תכונות של שיחות קול ווידיאו ואף משלבות בתוכן אפליקציות וכלי עבודה שונים, כמו דרופבוקס וסיילספורס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים