"הדרך לניצחון מול הרעים – העצמת המפתחים"

"כדי להעצים את המפתחים במלחמה מול הרעים, לקחנו את ארכיטקטורת מניעת האיומים שלנו והתאמנו אותה לענן וכך אנו מייצרים עם גוף הפיתוח מערכת של הנחיות שבה יוכלו לעבוד", אמר זוהר אלון, ראש מחלקת ניהול מוצרי ענן, צ'ק פוינט

"על פי גרטנר, עד שנת 2023, 99% מהפריצות יהיו בשל טעויות אנוש, והן בנות מניעה. לכן נדרשת אסטרטגיית ניהול אבטחה חדשה, המטפלת גם בעננים. המענה טמון במפתחים – יש להעצים אותם לקראת הקרב עם הרעים", כך אמר זוהר אלון, ראש מחלקת ניהול מוצרי ענן, צ'ק פוינט.

אלון דיבר ביומה הראשון של ועידת יערות הכרמל 2020 של בינת תקשורת מחשבים. הוועידה, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיימה בשבוע שעבר, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים. את הכנס, הנערך זו השנה השמינית, הנחה עיתונאי חדשות 12, דני קושמרו.

"הענן הפך לנורמה", אמר אלון, "62% מהארגונים פועלים בענן ציבורי אחד או יותר. יותר ממחצית מהארגונים עובדים עם קונטיינרים, זו טכנולוגיה אשר לא הייתה מוכרת לפני חמש שנים. יותר משליש מהארגונים משתמשים בטכנולוגיות Serverless. באירוע דליפת הנתונים, אחד הגדולים ביותר אי פעם, השיגה האקרית גישה ליותר מ-106 מיליון חשבונות לקוחות בנק קפיטל וואן. זה עלה לו 150 מיליון דולרים. הסיבה – מכונה וירטואלית שלא עברה הגדות תצורה כראוי".

"כדי להעצים את המפתחים במלחמה מול הרעים", אמר אלון, "לקחנו את ארכיטקטורת מניעת האיומים שלנו והתאמנו אותה לענן וכך אנו מייצרים עם גוף הפיתוח מערכת של הנחיות שבה יוכלו לעבוד". הוא הציג את פתרון CloudGuard Dome9 ואמר, כי "זו פלטפורמת תוכנה מוכללת לאבטחה, לתזמור ולהלימה לרגולציות בענן הציבורי. עם הפתרון הזה ארגונים יכולים לראות מה מצב האבטחה אצלם, לנטר קונפיגורציות שגויות, לאכוף מדיניות אבטחה ארגונית  ולהגן בענן מפני גניבת זהויות ואובדן מידע. הפתרון עובד על העננים של AWS, מיקרוסופט וגוגל, והוא מספק נראות מלאה על כל סביבות ענן ציבורי, עם הלימה מתמשכת לרגולציות ותמיכה בקוברנטיס".

אלון סיים בציינו את פתרון CloudGuard IaaS להגנה על עננים פרטיים וציבוריים. "תשתיות חדשות אלה מציגות בפני עסקים מערך ייחודי של אתגרי אבטחה. הפתרון מגן על נכסים בענן מפני איומי הסייבר ​​המתוחכמים ביותר, עם מדרגיות דינמית, הקצאה חכמה ושליטה עקבית ברשתות הפיזיות והווירטואליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים