מטריקס DevOps תשווק את ג'ירה אליין בישראל

הפתרון של ג'ירה אליין מספק כלי לניהול של תהליכי עבודה אג'יליים, כמו ניהול פרויקטים, שיטות עבודה, ניהול תקציב, שיטות פיתוח ועוד, ומספק תמונות מצב אחידה וברורה עבור כל צוותי הפיתוח בזמן אמת

מטריקס DevOps, המתמחה בתחום ה-DevOps וה-ALM, תייצג את פעילות ג'ירה אליין (Jira Align) בישראל ותשווק לראשונה את פתרון החברה בארץ. בימים אלו כבר מתקיימים כמה תהליכי מכירה ראשוניים של פתרון החברה בישראל.

חברת ג'ירה אליין (לשעבר Agile Craft) נרכשה לאחרונה על ידי חברת אטלסיאן (Atlassian) האוסטרלית, עבורה מהווה מטריקס DevOps השותפה הגדולה ביותר בישראל. הפתרון הינו כלי לניהול של תהליכי עבודה אג'יליים, כמו ניהול פרויקטים, שיטות עבודה, ניהול תקציב, שיטות פיתוח ועוד. הכלי מאפשר שקיפות ומספק תמונות מצב אחידה וברורה עבור כל צוותי הפיתוח בזמן אמת. באמצעותו ניתן לייעל השקעות אסטרטגיות, לספק ערך רב ללקוח ולהשיג תוצאות עסקיות מהימנות במהירות. מדובר בפתרון המיועד לארגוני אנטרפרייז המונים יותר מ-200 מפתחים ומנהלים.

ישנן מגוון שיטות אג'יליות לעבוד עם פתרון ג'ירה אליין, אך כדי להפיק ממנו את המיטב, ארגונים שבוחרים בפתרון צריכים לפעול במסגרתו על פי מתודולוגיית SAFe – שיטת עבודה לניהול התקדמות צוותים. כחלק מהטמעת הפתרון בארגונים השונים בישראל, מטריקס DevOps תהיה אמונה גם על הטמעת מתודולוגיה זו כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר שמסוגל לספק הפתרון.

במסגרת חדירת הפתרון לשווקים שונים באירופה נבחרו כמה מדינות שבן ישווק המוצר, ובהן ישראל. מטריקס DevOps נבחרה לייצג את Jira Align בארץ לאחר שהוכיחה ניסיון רב במכירה, רישוי וניהול של פתרונות אג'יליים, ובכללם פתרונות אטלסיאן. הבחירה במטריקס DevOps תאפשר בעתיד לחברה לשווק את הפתרון גם במדינות נוספות באירופה, ולמעשה למנף את ייצוג ג'ירה אליין גם אל מחוץ לגבולות ישראל.

אורן קרוג, מנהל פעילות מטריקס DevOps, אמר: "אנחנו שמחים על האמון שממשיכה לתת בנו חברת אטלסיאן ועל שיתוף הפעולה הפורה בינינו, שכתוצאה ישירה מכך הביא לבחירה בנו כנציגים הבלעדיים של ג'ירה אליין בישראל. מדובר בכלי עשיר וחכם במיוחד, שכל ארגון גדול שמחפש להיות אג'ילי חייב להטמיע בתהליכי העבודה שלו. מיצוי הפוטנציאל המיטבי של כלי זה יכול להתבצע אך ורק בארגוני אנטפרייז, ולשם אנחנו מייעדים אותו. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה יביא את המומחים שלנו ליישם את הפתרונות הללו בהצלחה בישראל וגם מחוצה לה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים