רבעון טוב לנטפליקס: עלייה בהכנסות, קפיצה ברווח

ההכנסות הרבעוניות צמחו ב-30% והרווח זינק ב-338% ● עם זאת, התחזית להמשך לא כל כך טובה, עקב התחרות הגוברת בעולם הסטרימינג

מספר המנויים יורד, ההכנסות והרווח עולים. נטפליקס. צילום אילוסטרציה: BigStock

הסטרימינג ממשיך לפרוח, ואיתו אחת מהחברות המרכזיות בתחום – נטפליקס: התוצאות הרבעוניות והשנתיות שהחברה פרסמה אמש (ג') הן טובות מאוד, עם עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי כאחד.

במהלך הרבעון האחרון של 2019 גדל מספר המנויים של נטפליקס ב-8.76 מיליון והוא עמד, נכון ל-31 בדצמבר, על 150 מיליון.

התוצאות השנתיות מראות על עלייה של 23.7% בהוצאות ועל גידול גבוה יותר – של 27.6% – בהכנסות. אלה עמדו על 4.36 מיליארד דולר. הרווח התפעולי זינק ב-2019 ב-62.2% ל-2.6 מיליארד דולר והנקי – ב-54.1% לכ-1.9 מיליארד.

במהלך הרבעון עלו ההוצאות ב-26.1% למעט יותר מחמישה מיליארד דולר וההכנסות צמחו ב-30.6% לכמעט 5.5 מיליארד. כתוצאה מכך ומזינוק של פי 30 בהחזר המס שהחברה קיבלה מהרשויות האמריקניות, הרווח הנקי שלה האמיר ב-338.25% לכ-587 מיליון דולר והרווח למנייה צמח ב-333.35% ל-1.3 דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון ב-26.8% לכ-3.5 מיליארד דולר, הרווח הגולמי האמיר ב-38.4% למעט יותר משני מיליארד, ההוצאות התפעוליות גדלו ב-25.5% ל-1.55 מיליארד דולר והרווח התפעולי קפץ ביותר מפי שניים, או ב-112.5%, ל-458.5 מיליון.

מהנהלת נטפליקס נמסר ש-"הצגנו סיומת טובה ל-2019. במהלך השנה הגדלנו את המנויים, כך שבמהלך הרבעון האחרון של השנה עברנו את רף 100 מיליון המנויים בארצות הברית בלבד".

עם זאת, התחזיות ל-2020 לא ממש טובות וצופות צמיחה נמוכה. הסיבה לכך היא התחרות הגוברת שיש לנטפליקס בעולם הסטרימינג מול כמה מהחברות הגדולות בעולם, שפתחו שירותים דומים לאלה שלה – וולט דיסני, אפל, אמזון, CBS ואחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים