אדופטיק זכתה במקום הראשון בהאקתון חוויית משתמש בתחום הטרוול-טק
הזוכים בהאקתון טראוול-טק של המעבדה לחדשנות במדיה (miLAB) של בית הספר סמי עופר לתקשורת: מרקטפלייס המקשר בין מבטלי טיסות ומחפשי כרטיסים זולים; אפליקציות ניווט בתוך שדות תעופה ותכנון מסלול טיול מותאם אישית
המעבדה לחדשנות במדיה (miLAB) של בית הספר סמי עופר לתקשורת קיימה את האקתון ה-UX השלישי שלה והפעם בנושא טראוול-טק, במיקוד על חוויית המשתמש בתחום, שיש לה חשיבות רבה בעולם זה. סטודנטים בעלי רקע באפיון חוויית משתמש התקבצו ליום מאומץ, שבמהלכו ענו על צורך שמצאו בעולם הנסיעות המשתנה.
בכירים מחברות טכנולוגיה הגיעו להציג את האתגרים הקיימים כיום בשוק, בהם מנכ"ל חברת גוליבר, זיו רוזן, שהציג את עומס קבלת ההחלטות שעבר לנוסע בעידן של שמיים פתוחים ואת השוני הרב בין פלטפורמת מובייל לדסקטופ. מנהל המוצר של חברת סיטו, המתמחה בהרכבת ביטוחים מודולוריים לחברות נסיעה, יהונתן ארד, הציג את האתגר של שינוי תפיסת הקהל לגבי ביטוחים, ומנכ"ל חברת ווי-סקי, יותם עידן, הציג את האתגר ביצירת חוויה הוליסטית לסוג תיירות ספציפי, הכוללת גם פתרון בעיות מקומיות, כגון שיתופי פעולה וכריית נתונים שאינם זמינים על גבי רשת האינטרנט.
לסטודנטים שהשתתפו בהאקתון הצטרפו מומחי UX, בהם מאיה שוורץ מחברת DesinIT ואודי סלנט, שופטים מתחומים מגוונים, בהם הילה מנור, מומחית UX, מיכל אולמרט ועדו ולד מצוות המעבדה, ושני ברזל מ–DesignIT. השופטים בגמר היו זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר, תומר אמסלם, אמסלם טורס, אבירם צור, צור UX, ענת קניסלקי, מנהלת מוצר, בוקינג.קום.
במקום הראשון זכה פרויקט אדופטיק, (Adoptik), שיצר מרקטפלייס בין נוסעים המעוניינים לבטל טיסה למשתמשים שרוצים לקנות כרטיס ויכולים לקנות במחיר מוזל. היום מרבית חברות התעופה לא מאפשרות שינוי בשם הכרטיס. הקבוצה הציגה חוויית משתמש נכונה ומדויקת. חברי הצוות היו בר וינר, רז רוטשטיין ונדב וידצ׳ינסקי.
במקום השני זכתה איזי-אייר (EasyAir), המאפשרת ניווט בתוך שדה התעופה – מהרגע הכניסה לשדה ועד השער. המערכת מאזנת בין צרכים עיקריים של המשתמש, ניצול יעיל של הזמן וסוג הניווט שהמשתמש רוצה (מעבר בין שטחי מסחר, שטחים לילדים, אוכל) ועוד. חברי הצוות היו עדי שפלר, יובל מירדנה ויעל הלוי.
במקום השלישי זכה פרויקט פלן-איי (Plan-A), שעסק באתגר תכנון הטיול לנוסע שאין לו זמן לתכנן מבעוד מועד. המערכת משלבת נתונים ידועים על הנסיעה, העדפות אישיות ומאגרי מידע קיימים ברשת, ומציעה באופן חכם העדפות למטייל. בנוסף, הפתרון מאפשר הכנת לו"ז פרטני לנסיעה. חברי הצוות היו מאיה תמיר, אופק תבור, תמר סיגל ונדב גוטמן.
בתואר חביב הקהל זכה פרויקט קש-מייט (CashMate), המטפל בהמרת מטבעות מקומיים לזיכוי דיגיטלי באמצעות קיוסק בנמלי התעופה. הקבוצה הציגה חוויית משתמש פשוטה, הכוללת גם אפליקציה החוסכת זמן ושערי המרה. חברי הצוות היו יואב כהן, אור גרואר, דניאל בן אמוץ ועמית דרור.
בין הנושאים שבהם עסקו הצוותים בהאקתון היו גם השכרת רכב יעילה בין תיירים לתושבים שנוסעים באותה תקופה לחופשה, מסייע קולי לנוסעים בעלי מוגבלות ראייה ועוד.
תגובות
(0)