שדרוג תצוגה משמעותי צפוי במכשירי OnePlus 8

מנכ"ל וואן פלוס, פיט לאו, סיפר כי התצוגה במכשירי הדור הבא של חברת הטלפונים המוערכת תציע קצב רענון מהיר במיוחד של 120 הרץ כברירת מחדל ● השינויים אמורים להבטיח תצוגה איכותית ומדויקת יותר, וזמן תגובה טוב בהרבה במשחקים

מכשירי וואן פלוס. בקרוב - שנוי משמעותי. צילום אילוסטרציה: BigStock

יצרנית הטלפונים המוערכת וואן פלוס אמורה בקרוב לערוך כינוס עיתונאים בסין, שיתמקד בתצוגה אותה היא מתכננת לשלב בדור הבא של טלפוניה, OnePlus 8. גולת הכותרת, כפי שכבר פרסם מנכ"ל החברה, פיט לאו, היא שהתצוגה תציע קצב רענון מהיר במיוחד של 120 הרץ כברירת מחדל.

חלק ממכשירי ה-OnePlus 7 מציעים כיום קצב רענון של 90 הרץ, והקפיצה לקצב הרענון הגבוה יותר אמורה להבטיח תצוגה איכותית ומדויקת יותר, וגם לעזור בזמן התגובה עבור משחקים. למעשה עד לאחרונה קצבי רענון ברמה שכזו היו בלעדיים לטלפוני משחקים, אבל וואן פלוס כאמור מובילה את האיכות הגבוהה יותר לכל הטלפונים בדור הבא שלה.

מסך ה-OLED שמאפשר את קצב הרענון הזה פותח, כל סיפר לאו, יחד עם סמסונג. "התצוגה משתמשת בטכנולוגיית ה-OLED המעודכנת ביותר עם בהירות שיא של יותר מ-1,000 ניט ועם זמן חיים ארוך הרבה יותר. בנוסף, הגברנו את קצב דגימת הנגיעות ל-240 הרץ, כדי שהמכשירים יגיבו טוב יותר ויספקו חוויית מגע איכותית יותר", הוא כתב.

וואן פלוס גם תשלב במכשירים החדשים מעבד ייעודי, שבדומה לטלוויזיות מודרניות ישפר באופן אוטומטי את התצוגה של אפליקציות, של יישומים ושל סרטים, ואפילו את מערכת ההפעלה. בוואן פלוס מספרים שהם יכניסו את השינויים גם באנימציות המערכת של אנדרואיד, כדי להבטיח פעולה חלקה לעין.

עדיין לא ברור מתי מכשיר OnePlus 8 יגיעו לשוק, אבל לאו כבר התחייב שהם יציעו, כאמור, "את מסך הטלפון החכם ביותר של השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים