טוויטר תאפשר ליוזמי ציוצים לחסום תגובות לא רצויות

טוויטר תאפשר ליוזמי ציוצים לחסום תגובות לא רצויות, לדבריו של קייבון ביקפור, מנהל המוצר בטוויטר, אתמול במסיבת עיתונאים במהלך כנס CES.

"בשנת 2019 הצבנו לעצמנו את סדר העדיפויות לשנים הקרובות, ונמשיך לקדם אותן גם בשנת 2020. המטרות הן שמירה על 'בריאות' הסביבה בטוויטר, שיפור השיחות ואפשרות לעקוב אחר תחומי עניין", אמר ביקפור.

"בבריאות הכוונה היא, שאנשים לא יפחדו להשתמש בטוויטר. אנשים ניצלו לרעה את הפלטפורמה, וזה לא מזמין אחרים להשתתף באופן פעיל בסביבה רעילה כזו, גם מבחינת היושרה של המידע שאנשים צורכים ברשת. במהלך 2019 השקענו רבות בתחום הזה, ובין היתר פיתחנו מערכת מבוססת תבונה מלאכותית שמסירה ציוצים 'רעילים', והיא הצליחה לגלות כמחצית מהם לפני שמשתמשים התלוננו".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים הסביר ביקפור, כי "לא מדובר במאבק בחדשות הכזב או בידיעות המועלות בציוצים של המשתמשים, אלא לציוצים המכילים עבירות על תנאי השימוש, כגון חשיפה של פרטים אישיים של משתמש בניגוד לרצונו. "אנו עושים זאת בשילוב של אמצעים – לימוד מכונה, פעילות של סוכנים אנושיים ושירות לקוחות. בנוסף, פעלנו לחסום מתקפות לדיסאינפורמציה בידי גופים מדינתיים, ונמשיך לעשות זאת גם השנה.

"התחום השני הוא שיחה – מה שמייחד את טוויטר, שגורם לאנשים להשתמש בה, הוא היכולת לעקוב אחר שיחה ותגובותיה ולהשתתף בה – הטוויטים נוצרים בידי אנשים ברחבי העולם, כדי שאנשים יחושו בטוחים לפתוח בשיחה. עבורנו, ההתמקדות בשיחה היא חשובה. זה התפר שבין בריאות לשיחה. לדוגמה, לפני כמה חודשים הוספנו תכונה שמאפשרת לאנשים שפותחים בשיחה בטוויטר לחסום תגובות לא רצויות לציוץ שלהם. אנשים רוצים שתהיה להם שליטה, כדי שיפתחו סדרת ציוצים. בנוסף, שדרגנו את הנראות של השרשורים.

"תחום נוסף הוא מעקב אחר תחומי עניין. עד כה, מסתבר שמעקב אחר תחומי עניין בטוויטר היה מסובך. היינו צריכים לעקוב אחר אנשים שפועלים בתחום שאנו רוצים לעקוב אחריו, אך לא לבחור בנושא ישירות. היכולת למצוא אדם ולעקוב אחריו היא חשובה, אבל כשמדובר בנושא היא רק קירוב. לכן פיתחנו יכולת לעקוב אחרי נושא.

"טוויטר ממשיכה להקדיש תשומת לב רבה יותר לתכונות הרשימות שלה. משתמשים יוכלו להתאים אישית את תצוגת הרשימות, וטוויטר גם תתחיל ליצור מסכים שמקילים על מציאת רשימות.

"אנחנו עובדים היום עם הציבור, וחולקים את האסטרטגיה עם הלקוחות שלנו. דרכם אנחנו עושים ניסיונות המבוססים על ידע ציבורי. פיתוח המוצר צריך להיות חלק מהשיחה, ולכן נדרשת ממנו שקיפות.

"פרטיות והגנה על המידע היו תמיד חשובים עבורנו. אנחנו מתייעצים עם משתמשים ושומרים על פתיחות, כדי לבנות אמון וביטחון, שאם מבקשים מידע ממשתמש הוא צריך גם לקבל משהו בעל ערך על כך".

בהמשך מסיבת העיתונאים הכריזו נציגי טוויטר על שיתופי פעולה עם מדיות גדולות בתחום הספורט, כמו טרנר מדיה, שהיא בעלת הזיכיון למשחקי ליגת ה-NBA, ו-NBC, המחזיקה בזיכיון על המשחקים האולימפיים טוקיו – 2020. עובדים של החברות הללו ידאגו לעדכן בכל רגע על מהלכים במשחק. מדובר בתכונה אינטראקטיבית, כאשר המשתמשים בוחרים באמצעות מערכת הצבעה אחרי איזה שחקן לעקוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים