חדש בטוויטר: תכונה שהופכת Live Photos מה-iPhone ל-GIF

הצילומים הדינמיים שסיפקו מכשירי iOS והועלו לרשת המצייצת הפכו לקפואים עד כה, אבל לא עוד - מעכשיו אם תרצו הם יזוזו, בלולאה

חייבות להתאמץ יותר במלחמה בפייק ניוז. טוויטר ופייסבוק. צילום: BigStock

חדש בטוויטר – צילומים חיים שאפשר ללכוד באמצעות מכשירי iOS, בעיקר כמובן ב-iPhone, ושמכונים Live Photos, כבר לא יאבדו את קסמם ואת האפקט הדינמי שלהם, וכעת הם פשוט יהפכו לקובץ GIF לולאתי, אם תרצו, כתעלו אותם לרשת החברתית המצייצת.

ייתכן שלא כולם מכירים את האפשרות Live Photos – מצלמת ה-iPhone של אפל יכולה לצלם סרטון קצר ביחד עם תמונת הסטילס, והתוצאה היא שהתיעוד המוגמר מקבל קצת חיות וחיים.

כעת, למרבית השמחה, נגמרו הימים שבהם טוויטר התייחסה אל ה-Live Photos כאל תמונות דוממות. השירות ממיר מעכשיו בקלות תמונות נעות אלו ל-GIF, והחברה הודיעה על החידוש – הפלא ופלא – באמצעות ציוץ.

הרשת החברתית הבטיחה כי "ל-Live Photos יש עכשיו בית בטוויטר". והסבירה שכל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור בתמונות הרצויות, לקיש על כפתור ה-GIF ולתת להם חיים טבעתיים וחביבים, והכל בלי לצאת מאפליקציית טוויטר.

לפי דיווחים שונים, עם זאת, הפיכת תמונה חיה ל-GIF באמצעות אפליקציית Twitter ל-iOS היא אמנם קלה, אך יש צעד שחשוב שלא לפספס, אם רוצים לזכות לתוצאה טובה. לצורך כך יש להעלות את התמונה כפי שעשיתם בעבר לצורך העלאת תמונה רגילה – מקישים על סמל התמונה בפינה השמאלית התחתונה של האפליקציה, ואז בוחרים את התמונה מהגלריה ומקישים על 'הוסף'. בשלב זה זו תמונת סטילס רגילה ולא GIF, ואם תפרסמו את הציוץ, זה מה שיופיע בו. בכדי לבצע את ההמרה לתמונה נעה, יש להקיש על סמל ה-GIF שנוסף לפינה התחתונה של התמונה. אפשר לראות אם התהליך נעשה היטב על ידי בחינה אם התמונה החלה לזוז. אחרי שלב זה ניתן להוסיף טקסט, ואז יש ללחוץ על כפתור הציוץ, כדי לפרסם את ה-GIF החדש.

אם בכלל לא הכרתם את האפשרות להחיות תמונות, הסתקרנתם לנסות ואתם בעלי iPhone – בכדי להפעיל את התכונה יש לפתוח את אפליקציית המצלמה, לבחור 'תמונה' בבר האפשרויות שמעל לחצן התריס (ולא ב'ווידיאו' או 'דיוקן'). שימו לב שכאשר מצב Live Photo מופעל, בפינה השמאלית העליונה של המסך מופיע אייקון שנראה כמו לוח מטרה,  הקשה עליו תשים קו לרוחב הסמל ותשבית את התכונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים