"60% מכוח העבודה החדש צמח תוך כדי פעילות באונליין"

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי-צרכני בלנובו ישראל, חולק כמה תובנות על עובדי הדור החדש

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"בעולם המקוון, העובדים זקוקים למחשב נייד יעיל, שבאמצעותו הם יכולים לעבוד מכל מקום מרוחק שבו הם נמצאים. אין קבוצה שממנפת יותר טכנולוגיה חכמה כדי לשפר את הפרודוקטיביות כמו עובדי הדור הבא, שנולדו לעולם הסמארטפונים. כמעט 60% מכוח העבודה החדש צמח תוך כדי עבודה, יצירה ותקשור מקוון, באמצעות מכשירים מסוגננים, שמספקים סוג של הצהרה", כך אמר מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל.

גרינפלד דיבר בכנס השותפים העסקיים של הסניף הישראלי של ענקית המחשוב הסינית. הכנס בן היומיים, בהפקת אנשים ומחשבים, החל היום (ג') במלון אלמא בזכרון יעקב, בהנחיית סיון פולק-יהל, מנהלת השיווק של לנובו ישראל.

לדברי גרינפלד, "כוח העבודה הזה מורכב מבני המילניום ודור ה-Z, המשתוקקים לתעסוקה עם משמעות ומצפים מהחברות למכשירים שמטשטשים את הקווים בין העבודה, החיים, התשוקה והמטרה". הוא ציין כי "בעקבות מחקר צרכני, תכננו מהנדסי לנובו את ThinkBook עבור עסקים קטנים ובינוניים, שרוכשים מחשבים ניידים צרכניים בשל תפיסת העיצוב ויתרונות המחיר, אבל כבר אינם יכולים יותר להצדיק את היעדר השירותים והאחריות המורחבת – המהווים צרכי ליבה עבור עסקים בכל גודל. מוצרי המחשוב העסקי ThinkBook מאפשרים לחברות צומחות למשוך את חובבי הטכנולוגיה הצעירים, עם מכשירים שנראים טוב וגם נוחים מבחינת תמחור".

הוא ציין כי "ניידי ThinkBook מספקים הרגשה של מחשבי פרימיום. המסכים נפתחים עד לזווית של 180 מעלות והם מוקפים במסגרת צרה כדי לאפשר לשלב תצוגה גדולה יותר. המחשבים משלבים תכונות עסקיות שלא תמיד נמצאות בחלופות יקרות יותר, לרבות: זיהוי והדלקה בצעד אחד עם קורא טביעות אצבע; שימוש בתכונות האבטחה של Windows 10 כדי להצפין נתוני משתמש; כיסוי מצלמה פיזי לשמירה על פרטיות; צירים המצופים במתכת אינדיום כדי להקטין את ההפרעות ל-Wi-Fi; אודיו חזק וברור; מקלדת עם הגנה נגד התזות מים; ועד 11 שעות סוללה, עם טעינה מהירה. תכונת Windows Modern Standby ב-ThinkBook 13s מביאה את הקישוריות של הטלפונים החכמים אל המחשבים הניידים העסקיים".

"לעובדים החדשים חשוב המראה של מכשירי המחשוב שלהם"

גרינפלד הוסיף כי "בכל רחבי הגלובוס, חברות צומחות מאמצות את מגמת 'בחר את המכשיר שלך' – BYOD. לפי מחקר שהקיף 8,000 נשאלים מרחבי העולם, כוח העבודה החדש מתייחס בתשומת לב רבה למראה של התקני המחשוב שלו, כלומר צבעים וחומרים. שאלו את הנרי פורד איזה סוג מכונית ואיזה צבע הוא רוצה שהלקוחות ירכשו, והוא השיב: 'מה שהם ירצו, ובלבד שזה יהיה מסוג T ובצבע שחור'. ללנובו, בניגוד לפורד, יש מגוון מוצרים, בריבוי צבעים, מסכים וגדלים".

רונן אלבוים, מנהל ערוצים בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

רונן אלבוים, מנהל שותפים עסקיים בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

רונן אלבוים, מנהל שותפים עסקיים בלנובו ישראל, אמר כי "אנחנו עובדים עם 100% מהלקוחות דרך שותפים. יש לנו עשרות משווקים פעילים ובמהלך השנה האחרונה הכפלנו את כמות המשווקים הקטנים". העבודה במודל זה, אמר, "מאפשרת לנו דריסת שוק וכיסוי טובים יותר. כך אנחנו יכולים להגיב מהר ולענות לצרכים המשתנים של הלקוחות. זה מאפשר גמישות בעבודה מול המשווקים והמפיצים, לצד שירות, איכות ומהירות". הוא ציין כי "בשנה הבאה, אנחנו מתכוונים לייצר התמחויות נישתיות חדשות, כגון תחנות עבודה גרפיות, אינטרנט של הדברים והמשרד החכם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים