אינסטגרם תקבל מעכשיו רק בני 13 ומעלה

הרשת החברתית של הצילומים והסטוריז הודיעה אתמול (ד') על סף הגיל הנדרש ● לדבריה, המהלך נועד לעזור לה להציע הגדרות ותכונות פרטיות, כמו גם תכנים, ההולמים יותר את גילאי המשתמשים ובטיחותם ● האם השינוי נועד למעשה לפרסום ממוקד מוצלח יותר?

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם תדרוש כעת מכל המשתמשים החדשים שירצו להצטרף אליה לאשר שגילם הוא מעל 13.

לפי החברה, שהודיעה על המהלך אתמול (ד'), הדרישה לסף הגיל המינימלי בפלטפורמת המדיה החברתית מבוססת התמונות והסטוריז שבבעלות פייסבוק, נועדה לעזור לאינסטגרם לשמור על ביטחונם של המשתמשים הצעירים.

הרשת החברתית הודיעה על השינוי בטוויטר, וכן פרסמה פוסט שבכותרתו החברה מבטיחה כי היא "הופכת את אינסטגרם לבטוחה יותר לחברים הצעירים בקהילה שלנו". מתוך המטרה הזו, ומשום שהשירות פופולרי מאוד בקרב אנשים צעירים במיוחד ובני נוער, אינסטגרם בישרה כי הדיווח של נרשמים חדשים על גילם, וידיעת תאריכי הלידה שלהם, ישמשו אותה גם לצורך התאמת הגדרות ותכונות פרטיות שונות לקהל המשתמשים. 

למקשרים בין חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם הסבירה החברה כי מעתה תאריך הלידה שלהם המופיע בפייסבוק יסונכרן עם זה שיירשם בפרטיהם באינסטה. ואולם לפי החברה, ימי ההולדת וגיל המשתמש לא יהיו גלויים בפרופיל שלו לעיניים אחרות מלבד לו ולחברה.


וישל שה, מנהל המוצר של אינסטגרם, אמר לרויטרס כי "ההבנה בני כמה האנשים די חשובה לעבודה שאנו מבצעים, לא רק כדי ליצור חוויות המותאמות לגיל, אלא גם בכדי לעמוד בכלל הוותיק שלנו שלא לאפשר גישה לצעירים". עם זאת, החברה לא פירטה כיצד תוכל לשמור על רף הכניסה הגילאי ולאכוף את המדיניות החדשה, או במילים אחרות – אין כרגע מושג מה אינסטגרם תעשה במקרים שבהם המשתמשים ישקרו אודות גילם.

החברה הכחישה סברה שהמהלך נועד לצורך פרסום ממוקד יותר – כזה שיאפשר לה לשלח בצעירים מודעות של מוצרים שיכולים ללכוד את תשומת ליבם ביתר שאת.

"למרות שאנו מצפים שמודעות הממוקדות לפי גיל יהיו מדויקות יותר באינסטגרם בעקבות עדכון זה, זו אינה הסיבה שביצענו את השינויים הללו", כתבה אינסטגרם בהודעת מייל לתקשורת. "ההתמקדות שלנו היא בפיתוח חוויות חדשות המותאמות לגיל ולצעירים המשתמשים במידע זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים