אינדג'י הישראלית נמכרה לחברת טנאבל האמריקנית ב-78 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית פיתחה טכנולוגיה שמנטרת ניסיונות פריצה בזמן אמת לרשתות בקרה, והמבוקשת על ידי חברות שלהן תשתיות קריטיות, למשל חברות גז ואנרגיה ● לפי טנאבל, "הרכישה תרחיב את היכולות הטכנולוגיות של החברה ואת מרחב הפעילות שלה"

מייסדי אינדג'י – מימין לשמאל: מילה גנדלסמן, ברק פרלמן ועדו טריביצקי. צילום: יותם רונן

טנאבל האמריקנית דיווחה השבוע (ב') על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית אינדג'י תמורת 78 מיליון דולר. על פי הערכות חלק מסכום הרכישה נעשה באמצעות מניות החברה הרוכשת, אם כי מידע זה לא נכלל בהודעה של טנאבל לבורסה. ההודעה גם לא כוללת תשלום נוסף של כ-18 מיליון דולר עבור המזומנים בקופת אינדג'י.

אינדג'י הוקמה בשנת 2014 על ידי שלושה בוגרים של היחידות הטכנולוגיות של צה"ל, ברק פרלמן, המשמש כמנכ"ל החברה, עדו טריביצקי, שמשמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח, ומילֵה גנדלסמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.

מאז הקמתה היא גייסה 36 מיליון דולר, מתוכם 18 מיליון דולר אחרונים, שגויסו באוגוסט 2018. החברה מעסיקה כ-65 עובדים, רובם במרכז הפיתוח שלה בארץ, ומקצתם בהנהלת החברה בניו יורק.

אינדג'י היא חברת סייבר, שפתחה טכנולוגיה שמנטרת ניסיונות פריצה בזמן אמת לרשתות בקרה, מתריעה על ניסיונות אלו ובכך מונעת נזקים תפעוליים לארגון. הטכנולוגיה של החברה מבוקשת על ידי חברות שלהן תשתיות קריטיות, כמו חברות תחנות כוח, חברות אנרגיה, חברות גז וכדומה.

טנאבל, גם היא חברת סייבר שעוסקת בזיהוי חולשות ברכיבים שונים ברשתות, אינה עוסקת בתחום ההתמחות של אינדג'י, ובהודעתה נאמר שהרכישה תרחיב את "היכולות הטכנולוגיות של החברה ואת מרחב הפעילות שלה".

בכוונת Tenable – שמנוהלת עלי ידי עמית יורן, אמריקני בעל שורשים ישראליים – להפוך את מרכז הפיתוח של אינדיגו למרכז פיתוח של טנאבל, תוך הכפלת מספר עובדיה. יורן מגדיר את השילוב הטכנולוגיות של שתי החברות כ"מהפכני" וכ"Game Changer".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים