אלעד מערכות קונה חברה בתחומי ה-BI והאנליטיקה במיליוני שקלים

אקסלנדו הישראלית מציעה פרויקטים, אפליקציות ושירותי אנליזה עסקית, בהתבסס על סביבות Azure ו-Power BI

מימין: עידן כהן, מנכ"ל וממייסדי אקסלנדו; בועז דה-האן, סמנכ"ל המכירות וממייסדי החברה, ודגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות. צילום: יח"צ

אלעד מערכות הודיעה היום (ב') כי רכשה את הסטארט-אפ הישראלי אקסלנדו, שפועל בעולמות ה-BI והאנליטיקה, תמורת כשמונה מיליון שקלים.

אקסלנדו הוקמה ב-2013 על ידי השותפים והמייסדים, עידן כהן ובועז דה-האן, שימשיכו לנהל את החברה גם לאחר השלמת הרכישה. היא שותף מוביל של מיקרוסופט ישראל בתחום פלטפורמת הנתונים, עם התמחות באנליטיקה. החברה מונה כ-40 עובדים ויש לה יותר מ-200 לקוחות בישראל ממגזרים שונים, בין היתר מרכז הפיתוח של מיקרוסופט, יוניליבר, שופרסל, אוניברסיטת בר אילן, תגלית, ארנסט אנד יאנג, קניוני עזריאלי, שטראוס, וויקס, אמות, מגה ספורט וקורנית דיגיטל. אקסלנדו תמשיך לפעול ממשרדיה בשרון ותהפוך להיות זרוע ה-BI של אלעד מערכות.

פתרונות אקסלנדו פועלים בסביבה מאובטחת ועדכנית של Azure, הענן של מיקרוסופט, ו-Power BI, וכוללים פרויקטים, אפליקציות מוכנות למגזרים שונים וכן שירותי אנליזה עסקית ומדעי נתונים. בחברה מציינים כי הפתרונות של החברה מתחברים לכלל המערכות הארגוניות הקיימות בשוק, לרבות Dynamics, סיילספורס, סאפ, פריוריטי, חשבשבת ועוד.

באלעד מערכות אומרים שהרכישה מחזקת את היצע השירותים שלה בעולמות מיקרוסופט ומרחיבה את סל הפתרונות לתחומי הדטה והאנליטיקה. הרכישה תאפשר לאלעד לספק ללקוחותיה כלים לניהול חכם מבוסס מידע באמצעות מוצרים וכלי מדף, וכן באמצעות פרויקטי BI בהתאמה אישית.

"גישה חדשנית ומבוססת ענן"

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות, אמר כי "הסינרגיה בין עולם האנליטיקה וה-BI לבין תחום מעורבות הלקוח, שבו אנחנו מתמחים, היא מובהקת ותאפשר מתן תובנות עסקיות. שילוב כלי הדטה בליבת העסקים בארגונים יאפשר ללקוחותינו להפיק ערך עסקי מכמויות הדטה הגדלות באופן אקספוננציאלי. הגישה של אקסלנדו ל-BI ואנליטיקה היא חדשנית ומבוססת ענן. מצאנו בה חברה איכותית הצומחת במהירות עם הון אנושי מצוין".

לדברי עידן כהן, מנכ"ל אקסלנדו, "מאז שהקמנו את החברה, אנחנו בחיפוש מתמיד אחר לקוחות מכל מגזר וגודל. החיבור לאלעד מערכות יאפשר לנו לפנות ללקוחות נוספים ולהיות חלק אינטגרלי מפתרונות התוכנה של אלעד ללקוחותיה. מדובר בחיבור טבעי עבורנו – שתי החברות מתמחות בפתרונות מיקרוסופט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים