FUTURE of AI ו-Fintech Junction – אירועי חדשנות בינלאומיים בברלין

בהמשך החודש תארח בירת גרמניה שני אירועי חדשנות בינלאומיים פרי יוזמת קבוצת אנשים ומחשבים: FUTURE of AI Europe 2019  - הכנס הבינלאומי המוביל לטכנולוגיות בינה מלאכותית וביג דאטה, ובמקביל אליו - Fintech Junction Europe 2019 - הכנס הבינלאומי הרביעי לחדשנות בטכנולוגיות פיננסיות ● בן פלד, מנהל ומפיק הכנס: "המשימה שלנו היא למנף את המטרות העסקיות של העמיתים שיבחרו להשתתף באירוע, לייצר חיבורים ולסייע לרישות החברתי בתוך הקהילה"

03/12/2019 09:30

המוח היהודי כובש את ברלין: בהמשך החודש (11-12 בדצמבר 2019) תארח בירת גרמניה, הכלכלה החזקה באירופה, שני אירועי חדשנות בינלאומיים פרי יוזמת קבוצת אנשים ומחשבים:FUTURE of AI Europe 2019 – הכנס הבינלאומי המוביל לטכנולוגיות בינה מלאכותית וביג דאטה, וובמקביל אליו Fintech Junction Europe 2019 – הכנס הבינלאומי הרביעי לחדשנות בטכנולוגיות פיננסיות.

AI Berlin צפוי להפגיש את השחקנים הבולטים הפועלים באקו-סיסטם של תחום ה-AI מהארץ ומרחבי היבשת: חברות סטארט-אפ וקרנות הון סיכון, מנהלים, משקיעים, מומחי למידת מכונה, מפתחי מערכות AI, מהנדסי תוכנה ועוד.

לדברי

בן פלד, מנהל ומפיק הכנס, קבוצת אנשים ומחשבים, צילום: תומר פולטין

"כנס FUTURE of AI Europe 2019  הבינלאומי בברלין מופק לאור הצלחת שני הכנסים הקודמים שקיימנו בשנתיים האחרונות בתל אביב. הכנס הישראלי אירח יותר מ-1,000 מומחים מרחבי העולם והפגיש את החברות החזקות ביותר הפועלות בזירה, בהן מיקרוסופט, יבמ, אינטל, אמזון, סיילספורס, אמדוקס וגוגל, יחד עם עשרות מיזמים ומאות יזמים, משקיעים ומפתחים. השנה, מתעתד הכנס האירופי להתעלות על קודמיו ולארח את נציגי החברות הגדולות ליומיים מלאי השראה טכנולוגית ועסקית". במענה לשאלה מדוע נבחרה דווקא ברלין כיעד החם לקיומו של האירוע הבינלאומי, מסביר פלד, כי "ברלין מהווה מרכז בינלאומי שוקק פעילות של יזמות, טכנולוגיה, חדשנות וסטארט-אפים, ואחת המטרות של האירוע היא לייצר קשר בלתי אמצעי בין קהילת ההיי-טק הגרמנית למקבילתה הישראלית. זאת ועוד, כבירתה הפיננסית המרכזית של אירופה, ברלין הייתה הבחירה הטבעית כמקום מתאים. ולבסוף, זיהינו צורך שעלה משוק ההיי-טק המקומי לכנס בינלאומי מקצועי, בהובלה ישראלית, שיעניק ערך אמיתי למשתתפיו. המשימה שלנו היא למנף את המטרות העסקיות של העמיתים שיבחרו להשתתף באירוע, לייצר חיבורים ולסייע לרישות החברתי בתוך הקהילה".

שנת 2020: עשור הרנסאנס של ה-AI

יכולות ניתוח הביג דאטה, לימוד עמוק ולימוד מכונה שבבסיס הבינה המלאכותית מאפשרות למחשבים לזהות דפוסים חוזרים ולאמן עצמם להיות ״חכמים״ ללא הדרכת בני אדם. סיבות אלו מביאות את תחום ה-AI לקדמת במת ההיי-טק העולמית. במסגרת הכנס הברלינאי ייערך שלב הגמר של תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית Future of AI למיזמים פורצי דרך בתחום. התחרות מיועדת לחברות סטארט-אפ העוסקות בפיתוח טכנולוגיות ושירותים בעולם הבינה המלאכותית, המציגים פתרונות בעלי פוטנציאל עסקי משמעותי, והסטארט-אפ הזוכה יקבל הזדמנות לחשיפה רחבה בפני משתתפי הכנס וקבוצות עניין נוספות, בצד חבילת פרסים חלומית שתסייע למינופו בתעשייה – בארץ ומעבר לים. "העולם מחפש לעבוד עם הסטארט-אפ ניישן ועם המוח היהודי שממציא את מיטב הפטנטים", מציין פלד. "הוא מחפש יזמים מוכשרים בעלי חלומות גדולים, שרוצים לייצר אימפקט חיובי על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ובלוקצ'יין לשינוי הכלכלות בעולם. תעשיית ההיי-טק הישראלית הגיעה בשנים האחרונות להישגים, שהציבו את ישראל בחזית החדשנות הטכנולוגית בתחומים כמו AI וסייבר", הוא מפרט. "ישראל היא גם מעצמת טכנולוגיות בתחום הקמעונאות והמסחר, כאשר חלק ניכר מטכנולוגיות אלו מבוסס על פתרונות מתקדמים בתחום הבינה המלאכותית. בחמש השנים האחרונות הוקמו כ-150 חברות סטארט-אפ חדשות בתחום ה-AI, ובסך הכל יש כבר יותר מ-1,000 חברות הפועלות בתחום בארץ. חבר השופטים של התחרות שבע רצון מכך, שהשנה הגישו מועמדות חברות מסקרנות מתמהיל תחומים מגוון. תחום ה-AI מקיף תעשיות רבות – משיפור ביצועים בתהליכי מסחר אופליין ואונליין ובשילוח מוצרים, דרך פתרונות לשוק הביטחוני והחקלאי, ועד פיתוחים בתחום הדיאגנוסטיקה ורפואה מותאמת אישית. המטרה היא לחשוף בפני קהלי היעד מנעד חברות בעלות פוטנציאל ליצירת אימפקט חברתי חיובי, לצד היכולת לבנות חברה בת-קיימא, עם תשתית לצמיחה משמעותית. כמו בכל שנה, התחרות תרה אחר חברות עם חזון גדול, שבראשן יזמים עם מוטיבציה ויכולת גבוהה להצליח ביישום חזונם. התחרות שמה לה למטרה להעניק במה לחברות הזנק מבטיחות מול הקהל הרחב, התקשורת ומקבלי ההחלטות בענף, ולאפשר לחברות הגדולות ולקרנות הון סיכון להעניק להן הזדמנות ומינוף ", מציין פלד. "כשנציגי הסטארט-אפ ניישן עם הבינה והתעוזה הישראלית יכבשו את מתחם ה-Station Berlin לקראת חג המולד, זו תהיה דרך מלאת השראה לקבל את כניסתו של העשור הבא 2020", הוא מסכם.

הירשמו עכשיו לכנס ה-AI המוביל בעולם ב-20% הנחה, עם קוד: FOAAR20.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים