מיקרוסופט: שרתי Microsoft 365 חוו בעיות טכניות במשך שעות השבוע
לפי החברה מדובר בתקלה שהופיעה לחלופין, והסיבה לה הייתה תקלה שהתרחשה בזמן עדכון הרשת ● קצת פחות מ-12 שעות שעות לאחר גילוי התקלות הודיעה מיקרוסופט בטוויטר שהגישה והתפקודיות של השירותים חזרו לתקנן
שרתים המיועדים לספק שירותי Microsoft 365 ללקוחות מיקרוסופט סבלו מקשיים קשים באמצע השבוע למשך מספר שעות רב, כך שהם לא היו זמינים לגישה לסירוגין בחלק מהזמן.
לפי מיקרוסופט מדובר בתקלה שהופיעה לחלופין, והסיבה לה הייתה תקלה שהתרחשה בזמן עדכון הרשת. קצת פחות מתריסר שעות שעות לאחר הגילוי של התקלות הודיעה החברה, באמצעות ציוץ בטוויטר, שהגישה והתפקודיות של השירותים חזרו לתקנן.
השרתים שנפלו הם אלו שאחראים לשירותי הענן של החברה, בעיקר ברמה הארגונית, כולל יישום שיתוף הפעולה הקבוצתי Teams, הגרסה העסקית של סקייפ, וכן הגרסאות המקוונות של Sharepoint ו-Exchange.
האתר downdetector.com זיהה את הנפילה של השרתים בשמונה בערב ביום ג' (שעון מזרח ארצות הברית), ואחרי כ-20 דקות אישרה מיקרוסופט בציוץ בטוויטר את התקלה. "זיהינו שמספר שירותי Microsoft 365 בבעיה ואנחנו באופן אקטיבי מחפשים את האמצעי המהירים ביותר להחזיר את הגישה", מסרה החברה.
לאחר כשעתיים שוחררה הודעה שהתקלה זוהתה, וכאמור, לפי מיקרוסופט, מדובר בבעיה בשדרוג הרשת, "שגרמה לכשלים בתנועת המשתמשים מהאינטרנט ל-Microsoft 365, ואנחנו כבר רואים סימנים ראשונים של התאוששות". לקח לחברה קצת יותר מתשע שעות נוספות עד לתיקון מלא של התקלה.
זו אינה הפעם הראשונה במהלך השנה הנוכחית בה שירותים מקוונים שמציעה מיקרוסופט סובלים מתקלת הדממה. בינואר, לדוגמה, שתי הדממות השפיעו על משתמשי Office 365 רבים. אז הבעיה הייתה בגלל אחד מספקי ה-DNS של החברה. במאי השנה חלק משירותי הליבה לא היו זמינים למשך כמה שעות, כולל Azure, בגלל עדכון ה-DNS.
תגובות
(0)