אינסייטס הישראלית מגייסת 30 מיליון דולר

הכסף ישמש בעיקר להעמקת מערך השיווק וגם להמשך עבודות מחקר ופיתוח על מנת להמשיך להוביל את שוקי מודיעין הסייבר הגלובלי

מימין: אלון ארבץ, מנהל מרכז הפיתוח של אינטסייטס בתל אביב, גיא ניצן, מנכ"ל החברה, וגל בן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

חברת מודיעין הסייבר הישראלית אינסייטס, משלימה גיוס בסך כולל של 30 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן קומרה קפיטל. לצד קומרה קפיטל השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי (סבב D) גם המשקיעים הקיימים בחברה, ובניהם: גלילות קפיטל, קלירסקיי, בלאקסטון, בלאמברג, טולה קפיטל ווויפרו. הגיוס הנוכחי מביא את סך ההון שהושקע בחברה ל-70 מיליון דולר.

הסכום שגויס כעת ישמש את החברה להאצה במכירות ושיווק והמשך השקעת מאמצי מחקר ופיתוח, על מנת להמשיך להוביל את שוקי מודיעין הסייבר הגלובלי. עוד הודיעה החברה כי בועז דינטי, שותף מייסד בקומרה קפיטל, יצטרף לדירקטוריון של IntSights.

החברה מפתחת כלי הגנה מותאמים אישית מפני מתקפות רשת ומספקת לארגונים הגנה ושליטה מפני איומים מחוץ לרשת. הטכנולוגיה שלה מאפשרת לחברות לזהות איומי סייבר על הארגון, לקבל מידע מקיף על שיטת התקיפה ולחסום את התוקפים מבעוד מועד, בגישה פרו-אקטיבית. במקום לחכות לתוקפים מאחורי חומה, באינסייטס מאפשרים ללקוח לקבל גישה למה קורה מחוץ לרשת שלו, ובהתאם למידע שמזוהה להתגונן ולעצור את התקיפות.

אינסייטס הוקמה ב-2015 על גיא ניצן, המשמש כמנכ"לה, גל בן דוד, המנהל הטכני (CTO) שלה ואלון ארבץ, המשמש כמנהל הפעילות בישראל – שלושתם בוגרי יחידות טכנולוגיות שונות בצה"ל.

מאז הקמתה החברה חוותה צמיחה גדולה מאד, וכיום משרתת מעל 275 לקוחות, בניהם: בלאקסטון, אמריקן איגל, טבע, סיזרס הוטלס ועוד. הנהלת החברה יושבת בניו יורק ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב. בחברה מועסקים כיום למעלה מ-150 עובדים והיא מתכננת להגדיל את מרכז הפיתוח בארץ.

ניצן אמר כי "אינסייטס משבשת את סקטור מודיעין הסייבר, שוק של מיליארדי דולרים, בכך שהיא מאפשרת לארגונים לזהות, לחסום ולהסיר איומים באופן אוטומטי בסביבתם החיצונית". עוד הוסיף ניצן כי "בשונה מכל פתרון אחר בשוק, קו המוצרים שלנו מבוסס על אוטומציה. זה נותן לנו את היכולת להתמודד עם איומי אבטחת סייבר ברשת הגלויה, העמוקה והאפלה ולספק תהליך תיקון מקצה לקצה. אנו לא רק חושפים איומים, אלא מספקים להם את הפתרון. עם סבב ההשקעה הנוכחי, נאיץ את פיתוח המוצר שלנו ונרחיב את הפעילות המסחרית".

"אינסייטס בנתה מוניטין בינלאומי כמובילה בתחום מודיעין האיומים החיצוני", אמר דינטי, "מעט מאד חברות סייבר צעירות הגיעו למכירות של עשרות מיליוני דולרים בזמן קצר כל כך, ומבחינתנו זו ולידציה לצורך החזק לפתרונות מעין אלו בשוק, ל-product Market Fit מצויין, ולצוות מכירות חזק”. עוד הוסיף דינטי כי "מרחב מודיעין האיומים החיצוני עובר מהפכה, והאוטומציה הופכת למרכיב המפתח לזיהוי ותגובה אפקטיבית לסכנות סייבר. גישת ה-All-in-One של IntSights מאחדת את שוק ה-IT, המבוזר מאוד כיום, לפתרון אחד. בכך מאפשרת הטכנולוגיה של החברה לארגונים להשיג יעילות תפעולית תוך שיפור האבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים