Dreamforce 2019: החגיגה הגדולה של סיילספורס

171 אלף משתתפים מ-90 מדינות הגיעו לכנס הענק השנתי Dreamforce 2019 של חברת שירותי הענן וה-CRM, סיילספורס, שנפתח הערב בסן פרנסיסקו ● סיילספורס ואפל הודיעו על העמקת שיתוף הפעולה ביניהן ועל השקת שתי אפליקציות מובייל חדשות וערכת פיתוח תוכנה בלעדית למערכת iOS

כובשת את סן פרנסיסקו: הערב (שעון ישראל) נפתח בסן פרנסיסקו כנס הענק השנתי Dreamforce 2019 של חברת שירותי הענן וה-CRM, סיילספורס. אמנם זוהי עיר הבית של החברה, שהוקמה ב-1999 ומנוהלת על ידי מארק בניוף, ומגדל החברה בן 61 הקומות שוכן במרכז העסקים של העיר, אבל הכנס השנתי שלה מביא לעיר השנה יותר מ-171 אלף משתתפים מ-90 מדינות בעולם, ש"כובשים" את מרכז הכנסים מוסקון, את בתי המלון ואת הרחובות. אדם המגיע לעיר – לכנס או סתם לביקור – לא יכול להחמיץ את שלטי החוצות של הכנס הפזורים ברחבי העיר, בתחנות האוטובוסים ובכל שטח פרסום אפשרי.

שלטי חוצות ברחבי העיר. צילום: נחמה אלמוג

מלבד הרצאות המליאה של בכירי החברה, יתקיימו במסגרת הכנס כ-2,700 מושבים מקצועיים, הרצאות, סדנאות ומפגשים בנושאים מגוונים –  החל מבינה מלאכותית ועד קיימות ושוויון חברתי, ומומחי החברה יקיימו הדרכות ללקוחות בסך כולל של 16 אלף משמרות.

לכנס הגיעה גם משלחת גדולה של 150 לקוחות ושותפים מישראל, בהם בנק לאומי, בנק הפועלים, דואר ישראל, יבואנית הרכב קרסו, סרוויסוייז ועוד, ש-15 מהם הוזמנו להרצות בכנס על "סיפור" הטמעת הכלים של סיילספורס בחברה שלהם שייצרה עבורם ערך חדשני.

כשאיינשטיין פגש את סירי

לקראת פתיחת הכנס ערכה החברה הכרזה חגיגית על העמקת שיתוף הפעולה בין סיילספורס ואפל ועל השקת של שתי אפליקציות מובייל חדשות, שעוצבו במיוחד להתאמה מושלמת למערכת ההפעלה iOS: הראשונה, אפליקציית Salesforce Mobile, שעוצבה מחדש כדי לספק חוויית משתמש חדשה ומתקדמת מאי פעם, עם יכולות ניתוח דאטה והפעלה קולית מבוססות איינשטיין – מערכת הבינה המלאכותית של סיילספורס, קיצורי פעולות באמצעות סירי ויישומי זיהוי פנים. השנייה, אפליקציית Trailhead GO, תביא לראשונה את פלטפורמת הלמידה המקוונת של סיילספורס למשתמשי המובייל. אפליקציית הסלולר תומכת באופן בלעדי בכל יישומיי iOS ו-iPadOS והיא תאפשר למיליוני משתמשים ברחבי העולם להתמחות ביותר מ-700 מודלים, מערכות ומוצרים של סיילספורס ללא תשלום. שתי האפליקציות זמינות להורדה בחנות היישומים של אפל. בכירי החברה ציינו אירוע ההכרזה, כי אמנם כרגע הושקו האפליקציות למערכות ההפעלה של אפל בלבד, אך התוכנית היא להציע אותן בהמשך גם לאנדרואיד.

מעתה גם במובייל – פלטפורמת הלמידה המקוונת של סיילספורס, Trailhead, המאפשרת למיליוני משתמשים ברחבי העולם להתמחות במוצרי החברה ללא תשלום. מודעות בתחנות האוטובוסים. צילום: נחמה אלמוג

עוד הודיעו שתי החברות על השקת הדור הבא של Salesforce Mobile SDK, ערכת פיתוח תוכנה חדשה של החברה, שתאפשר למפתחים לבנות אפליקציות מקוריות עבור אייפון ואייפד בפלטפורמת סיילספורס.

בנוסף, במסגרת הכנס יארח בניוף את מנכ"ל אפל, טים קוק, לדיון ידידותי על האתגרים הטכנולוגיים שעומדים בפני התעשייה בשנים הקרובות, שיהיה ניתן לצפות בו בשידור חי באתר הכנס.

קצת מספרים

הכנס יוצר בעיר הכנסות ישירות ועקיפות בסך כולל של 243 מיליון דולרים, ומועסקים בו באופן ישיר או עקיף 44,000 משרות של נותני שירותים. לצורך הקמתו השקיעה החברה 200 אלף שעות עבודה, השקולות ל-8,333 ימים. כל מבקר בכנס צועד מדי יום בממוצע 8,721 צעדים, או כמעט 7 קילומטרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים