Stadia בום!

ענקית החיפוש שמתכוונת להיות גם ענקית המשחקים מחממת מנועים בכל הקשור לStadia ● התשובה לשאלת השאלות: האם ישראל ברשימת המדינות המאושרות שבהן יושק המוצר בתוך הכתבה

גוגל מסירה את הערפל משירות המשחקים המקוון שלה, Stadia, וחושפת כי עם השקתו מחר (יום ג') יהיו זמינים למשתמשים 22 משחקים – עשרה יותר מאשר מה שפרסמה באופן רשמי ימים ספורים לפני כן. בנוסף הודיעה החברה על הקדמת לוח הזמנים של כמה וכמה משחקים נוספים אם לפני סוף השנה הנוכחית ואם במהלך הרבעון הראשון של 2020.

כזכור שירות המשחקים של גוגל יאפשר לאנשים לרכוש משחקים ולשחק אותם בתוך דפדפן, כשכל המשחק וכל העדכונים שלו יתנהלו במחשבים של גוגל. בנוסף יוכל מי שירצה בכך לשלם 10 דולרים בחודש למנוי פרו שיאפשר לשחק משחקים ברזולוציית 4K עם תמיכה ב-HDR.

המנוי בחינם, שיאפשר לשחק משחקים ברזולוציית 1080p בלבד, יהיה זמין במהלך 2020. כמו כן מדובר בהשקה מתגלגלת שמתחילה ב-14 מדינות בלבד. ישראל, למקרה שתהיתם – מחוץ לרשימה.

בין המשחקים שהוסיפה החברה ברגע האחרון ניתן למצוא את משחק הכדורסל NBA 2K20, את משחק ניהול הכדורגל Football Manager 2020, את מדמה ניהול החווה Farming Simulator 2019 ואת משחקי היריות בגוף ראשון Rage 2 ו-Wolfenstein: Young Blood.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים