עד 2030 – נשים יהוו מחצית מכוח האדם העולמי של דל

כך התחייב מייקל דל בכנס 2019 Dell Technologies Summit שלה, שנערך בימים אלו באוסטין, ארה"ב וכחלק מעוד "יעדים להשפעה חברתית" שהחברה פרסמה במהלכו

מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: ניב קנטור

חברת דל טכנולוגיות התחייבה שכוח העבודה הגלובלי שלה יורכב מ-50% נשים עד לשנת 2030, כך נודע ביום ג'. בנוסף התחייבה דל גם לקצץ במחצית את פליטות גזי החממה שלה, ולכך שתעבוד עם ספקים נכונים בכדי שאלו ייפחתו בכ-60%.

מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל טכנולוגיות, שפתח את אירוע 2019 Dell Technologies Summit, שהתקיים באחרונה באוסטין, חלק עם הקהל את חזונו ל'עשור הנתונים הבא' ושוחח עם הקהל על ההזדמנות הדורית לפרוץ את "כוח הדטה", כדי לפתור את האתגרים הגדולים ביותר של האנושות. הוא הכריז על תכנית ההשפעה החברתית של דל שיעדה עד לשנת 2030, ושכוללת מגוון מחויבויות מטעמה שכולן מיועדות לתרום להתקדמות האנושות.

"פריצת כוח הנתונים תקדם את האנושות יותר מכל כוח אחר בעשור הבא", אמר היו"ר והמנכ"ל דל. "אנו מחויבים להנגיש את הכוח באופן רחב לקהילות ברחבי העולם, כך שכולנו נוכל להתקדם יחד", הבטיח, וזכה לתשואות מהקהל.

יוזמת Progress Made Real

יעדי "ההשפעה החברתית" של החברה, שהוכרזו בפסגה, הם חלק מיוזמת Progress Made Real של דל, שמטרתה "ליצור השפעה מתמשכת וגדולה לאורך זמן על המין האנושי ועל כדור הארץ".

כחלק מהתכנית, ענקית הטכנולוגיה מ-ראונד רוק שבטקסס מתכננת, כאמור, להפחית באופן דרמטי את פליטות גזי החממה שלה, וכן להשתמש באריזות שעשויות מ-100% חומרים מתחדשים או ממוחזרים, כמו גם להטמיע תכנית מיחזור 1:1, שבה עבור כל מוצר חדש שהיא מייצרת, ממוחזר "מוצר שווה ערך". ענייני פליטת גזי החממה והמחזור אקוטיים למיתון שינוי האקלים שהכדור חווה כיום, ושכבר משפיע באופן ניכר על חיינו.

גיוון והכלה חזק על סדר היום

כל הנושאים שבהן נגעה דל במסגרת היוזמה חיוניים ועומדים על סדר היום של האנושות בתקופה הנוכחית, אבל ההכרזה על ההתחייבות לכך שמחצית מכוח העבודה הגלובלי של דל ו-40% מהמנהלים שלה יהיו נשים עד שנת 2030, משמחת מאוד, לנוכח תקרת הזכוכית שבה נתקלות נשים רבות בתעשייה.

למען הפרופורציה – נכון לפברואר, נשים מהוות רק 30.4 אחוז מכוח העבודה הגלובלי של Dell ורק כ-23% מבכיריה הם מנהלות.

מתווה התכנית מתייחס גם לקיפוח של מגזרים חברתיים אחרים, ומתחייב שרבע מכוח העבודה האמריקני של דל ו-15% מהמנהלים שלה יהיו עובדים אפרו-אמריקנים והיספניים – עניין שאף הוא עתיד לסייע לקידום הגיוון וההכלה בקרב עובדי דל, ועשוי להשפיע גם כמודל חיקוי על יתר עמיתותיה לתעשייה.

"יש לנו אחריות גדולה להחיל את מלוא העוצמה של דל טכנולוגיות כדי לעשות טרנספורמציה בחיים ובחברה", אמרה קארן קווינטוס, סגנית נשיא ומנהלת לקוחות ראשית בדל. "על ידי שילוב פורטפוליו הטכנולוגיה שלנו, בקנה מידה עולמי, כישרון חברי צוות ושותפויות לקוחות, אנו יכולים לגרום להשפעה חיובית משמעותית".

קארן קווינטוס, סגנית נשיא ב-דל ומנהלת לקוחות עולמית בחברה. צילום: ניב קנטור

קארן קווינטוס, סגנית נשיא ב-דל ומנהלת לקוחות עולמית בחברה. צילום: ניב קנטור

"סדר היום שלנו ל-2030 מקיף ומוטמע עמוק בכל רחבי העסק. מטרות המונשוט (moonshot) שלנו מותחות אותנו להגיע הרבה מעבר לשינוי מצטבר. במקרים מסוימים אנו עדיין עובדים על מנת לגלות כיצד נגיע לשם – אך אנו יודעים ששינוי וחדשנות משמעותיים מתחילים במחויבות עמוקה", הוסיפה קווינטוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים