מרדכי שושן – מנכ"ל ST ישראל – מונה למנהל ST-UP של STMicroelectronics

ST-UP היא פעילות האקסלרטורים הבינלאומית של ענקית הסמיקונדקטור, שמרחיבה את פעילות האקסלרטור שלה בישראל ובעולם

מרדכי שושן, מנכ"ל ST ישראל ומנהל ST-UP של STMicroelectronics. צילום: שמעון פנחסוב

מרדכי (סטפן) שושן, מנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית הסמיקונדקטור STMicroelectronics, מונה בנוסף לתפקידו, כמוביל תכנית ההאצה הגלובלית בחברה – ST-Up – שמטרתה לעודד חדשנות בחברה ולתמוך בחברות סטארט-אפ.

שושן יפעל להרחבת פעילות האקסלרטור של החברה בישראל ולהקמת אקסלרטורים נוספים באירופה, על בסיס מודלים של עידוד חדשנות הקיימים בישראל. בין היתר בוחנת החברה הקמת אקסלרטורים בפולין, איטליה וצרפת.

בשלב הראשון של תכנית האקסלטור של ST בישראל, אשר הושקה בתחילת 2018, נבחרו שלושה סטארט-אפים: מנטיס ויז'ן אשר פיתחה טכנולוגיית חישה בתלת מימד; ארילו טכנולוגיות – העוסקת באבטחת רכבים אוטונומיים; ואלגובריקס, המאפשרת לילדים ללמוד תכנות באמצעות לגו. בימים אלו בוחנת החברה צירוף סטארט-אפים נוספים לתכנית בתחום האגריטק, התעשייה החכמה והאוטו-טק.

ST-Up היא תכנית האצה התומכת בחברות סטארט-אפ העוסקות בחומרה בתחומים כגון: תחבורה חכמה, אגריטק ותעשייה חכמה. התכנית בת 18 החודשים מסייעת להן לפתח את החברה מהר יותר ולגדול מהר יותר. מדובר בתכנית במסגרתה הסטארט-אפים מקבלים גישה למשאבי המפתח של ST בעולמות של מחקר ופיתוח, טכנולוגיה, ייצור, שיווק ועוד.

ST היא יצרנית סמיקונדקטור גלובלית, עם הכנסות של 9.66 מיליארד דולר בשנת 2018. החברה מעסיקה למעלה מ-45,000 עובדים בעולם. בישראל מחזיקה החברה סניף מכירות בנתניה, במרכז פיתוח בכפר סבא ובפעילות האקסלרטור בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים