"נדרש לפעול באופן שונה בעולם ניהול והגנת המידע"

"אי אפשר להמשיך יותר עם פתרונות מיושנים, או מורכבים ונפרדים; ארגונים נדרשים לפתרונות מקצה לקצה - לניהול מידע בשילוב אחסון מוגדר תוכנה", אמר דון פוסטר, סגן נשיא לפתרונות אחסון בקומוולט

דון פוסטר, סגן נשיא לפתרונות אחסון בקומוולט. צילום: ניב קנטור

"הארכיטקטורה של מערכי המחשוב בארגונים השתנתה. המערכות אינן מצויות כולן בדטה סנטר, הנתונים מבוזרים, ויש צורך לנהל ולהגן עליהם בכל מקום בו הם נמצאים. ארגונים פועלים בסביבה מרובת עננים, ה-DevOps הופכת להיות תפיסה מרכזית בכל ארגון, ונדרש לתת מענה כולל בעולמות אבטחת המידע וההלימה לרגולציות. אי אפשר להמשיך יותר עם פתרונות מיושנים, או מורכבים ונפרדים. ארגונים נדרשים לפתרונות מקצה לקצה – לניהול מידע בשילוב עם אחסון מוגדר תוכנה", כך אמר דון פוסטר, סגן נשיא לפתרונות אחסון בקומוולט.

פוסטר דיבר באירוע Commvault Be Ready – הכנס השנתי של החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באווניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות כ-600 נציגים מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי פוסטר, "מערכי ה-IT בארגונים עוברים שינויים ססמיים. יש מעבר לעבודה בסביבה מרובת עננים, יש צורך לעבוד עם אפליקציות שפותחו בעבר לצד עבודה עם כאלה שפותחו לענן, נדרש לממש את תפיסת ה-DevOps, כדי להניב יותר תוצרי פיתוח ויותר מהר, ויש לתפעל את מערכי ה-IT בעלויות מופחתות".

"המענה שלנו לאתגרי המנמ"רים", אמר פוסטר, "הוא עם ניהול אחוד של נתונים ואחסון. האסטרטגיה שלנו עונה לאתגרי ההגנה על המידע, השליטה בו והניהול שלו. לכן רכשנו את הדוויג, שפועלת בעולם האחסון מוגדר התוכנה ומספקת טכנולוגיות לעולמות האחסון, הקונטיינרים והענן. כך, אנחנו מספקים לארגונים יכולת לבצע אוטומציה של תהליכי ניהול תשתית ידניים ולפשט את הסביבות מרובות העננים. היכולות הללו מאפשרות שילוב של טכנולוגיות במערך הפתרונות שלנו, עם מענה מובנה ואחוד לסביבות מרובות עננים".

שי נוני, מנהל אזורי לישראל ולאפריקה בקומוולט. צילום: ניב קנטור

שי נוני, מנהל אזורי לישראל ולאפריקה בקומוולט. צילום: ניב קנטור

"כך", הסביר "אנחנו מאפשרים לארגונים ניהול נתונים הכולל סיווג, מיכון חכם, ומנוע לבניית המדיניות לטיפול ולניהול של הנתונים; אבטחת מידע ושירות עצמי; ניהול האחסון, כולל ריבוי פרוטוקולים, הקצאה אוטומטית ומיכון ממשקי אחסון; יכולת גידול גמישה ושקיפות של מיקום הנתונים; מוכנות להתאוששות מאסון לצד הלימה לרגולציות וממשל IT; ומענה למחסור במקצוענים וצמצום הפיצול של המידע".

"התשובה לאתגרי ניהול המידע והאחסון: תוכנה מאוחדת"

שי נוני, מנהל אזורי לישראל ולאפריקה בקומוולט, אמר כי "ארגונים מבינים שכדי להתמודד עם אתגרי ניהול המידע והאחסון בשנים הקרובות, ולעשות זאת באופן היעיל והבטוח ביותר, הם יידרשו לתוכנה מאוחדת, שתשלב ניהול נתונים חכם באחסון הראשי והמשני כאחד".

"ארגנים נדרשים להגנה על המידע ולניהול חכם שלו", ציין נוני. "אנחנו מגנים על 1.6 מיליון שרתים בארגונים, על 2.8 מיליון מכונות וירטואליות. המערכות שלנו מטפלות ביותר מ-11 אקסה-בייט של נתונים, מתוכם יותר מ-700 פטה-בייט בענן. מדי שבוע אנחנו מסייעים לארגונים לערוך 45 מיליון גיבויים, ועושים זאת ב-98% הצלחה".

הוא הוסיף כי "בקיץ הגיע ארצה סאנג'י מירצ'נדאני, מנכ"ל קומוולט העולמית, שמונה לתפקידו בפברואר השנה. הגעתו לישראל כבר בשנתו הראשונה בתפקיד מעידה על החשיבות שהנהלת החברה רואה בשוק המקומי. מירצ'נדאני שהה פה 36 שעות, שבמהלכן הוא ערך 12 פגישות עבודה עם 50 איש, לקוחות, שותפים והצוות המקומי".

רוני קפטל, מהנדס מערכות בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

רוני קפטל, מהנדס מערכות בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

נוני סיים באמרו ש-"חווינו גידול בפעילות שלנו השנה, ואני מעריך שהגידול יימשך ב-2020".

"הזדמנות מצוינת לארגונים לבצע מהפך בעסקים"

דובר נוסף באירוע היה רוני קפטל, מהנדס מערכות בקומוולט ישראל. הוא אמר כי "לארגונים יש כעת הזדמנות מצוינת לבצע מהפך בעסקים שלהם. עם המעבר לסביבה מרובת עננים, נוצר חיבור בין עסקים וטכנולוגיה, שמאפשר להם להאיץ את הפעילות העסקית. המעבר לעולם מרובה עננים וליישומים שעובדים בסביבות ריבוי עננים מאפשר לנהל נתונים ביעילות, בתקופה שבה נפח המידע הארגוני גדל דרמטית בכל שנה".

לדבריו, "ארגונים מתקדמים מתפיסה של אחסון יקר, ולכן צריך לכווץ את נפחו, כי הנתונים הם נכס אדיר שמאפשר לעסקים לנוע מהר יותר". קפטל סיים באמרו ש-"כדי לעבור לסביבה מרובת עננים נדרשת יכולת תזוזה בין עננים, או בין התשתית הפנים ארגונית לענן. אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים אפשרות להעביר נתונים ומידע בין עננים, עם גישה קלה לנתונים באמצעות תשתית פשוטה יותר. אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לאפליקציות שלהם – בין אם זה ענן פרטי, ציבורי או סביבה מרובת עננים, עם יכולות לשנע את המידע ביניהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים