MIT רכשה את פסיפיק סופטוור, המתמחה במיקור-חוץ לזמן אמת; היקף העסקה: כארבעה מיליון ש'

החברה הנרכשת מעסיקה כ-50 עובדים המתמחים במערכות משובצות מחשב, והיקף פעילותה הוא כ-12 מיליון שקלים בשנה ● ארז בנוביץ', מנכ"ל MIT: "בכוונתנו לגייס ולהכשיר עד סוף השנה עוד 80 מהנדסי זמן אמת"

MIT, זרוע ההיי-טק של מנפאואר ישראל, רכשה אתמול (ג') את חברת פסיפיק סופטוור, המתמחה בהשמת מהנדסים לתחום מערכות משובצות מחשב. פסיפיק הוקמה ב-2004 על ידי חיים גירון וסטיבן הררי, וכיום היא מעסיקה כ-50 עובדים המוצבים בתעשיות הביטחוניות, בתעשיית המוליכים למחצה, בחברות הסלולר, ועוד. היקף פעילותה בישראל נאמד בכ-12 מיליון שקלים, ומקורות בשוק מסרו, כי MIT שילמה עבור רכישתה כארבעה מיליון שקלים.

פסיפיק סופטוור מגייסת בוגרים מצטיינים של מדעי המחשב מהמוסדות האקדמיים, מכשירה אותם על חשבונה במשך ארבעה חודשים, ובתום מבחני מיון משבצת אותם בפרויקטים שונים. סטיבן הררי, שותף בסופטוור פסיפיק, אמר, כי "אנחנו עוסקים בתחומים שעקומת הכניסה אליהם קשה ומאתגרת, ומשקיעים משאבים רבים בהדרכה ובהכשרה של העובדים, הלומדים בסביבה של מרכזי ידע והתמחות, העומדים לרשותם לאורך כל תקופת עבודתם אצל הלקוח".

לדברי ארז בנוביץ', מנכ"ל MIT, "פסיפיק פיתחה מודל ייחודי להכשרת מקצוענים בתחומים שבהם ההיצע הוא קטן אבל הביקוש גדול. רכישת החברה היא חלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו, שנועדה בין היתר להעמיק את פעילותנו בתחום מיקור-החוץ בתעשיית ההיי-טק הישראלית. כעת, בעקבות הרכישה, אנו מתכוונים להרחיב את פעילותנו במגזר הביטחוני".

בנוביץ אמר עוד, כי בכוונת MIT לגייס ולהכשיר עד סוף השנה 80 עובדים נוספים, שכמחציתם כבר החלו בתהליך ההכשרה. בשנה האחרונה ביצעה MIT מספר פעולות נוספות הקשורות למדיניות שלה בתחום מיקור-החוץ, ובין היתר הקימה את מיזם MIT SOFT , הפועל בגליל ומעסיק בעיקר בני מיעוטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים