מאמבטיית בוץ בים המלח, לשופינג בקניון ומשם לשנ"צ – על קורקינט חשמלי

חברת ליאו ורשת מלונות פתאל השיקו צי של 200 קורקינטים חשמליים ברצועת התיירות של ים המלח לשימוש המבקרים באזור, שיוכלו להתנייד בהם במקום לצעוד רגלית בחום הכבד בין האתרים באזור

לאחר מהלך דומה ומוצלח באזור התיירות של אילת, השיקו רשת מלונות פתאל חברת ליאו, המשכירה קורקינטים חשמליים, צי של 200 קורקינטים חשמליים ברצועת התיירות באזור ים המלח. הקורקינטים יהיו זמינים גם לתיירים מחוץ למלונות פתאל. עלות ההשכרה היא 5 שקלים עבור השכרת כלי ו-50 אגורות לכל דקת שימוש. הכלים יהיו זמינים לציבור במשך 24 שעות לאורך כל היממה.

הנסיעה יכולה להתחיל ולהסתיים רק בתחנות העגינה באזור, הפרוסות במלונות פתאל: לאונרדו פלאזה, לאונרדו קלאב, הרודס וליאונרדו אין, בקניון ים המלח ובתחנות הדלק באזור. כל עמדת עגינה מצוידת בקסדות, המוצעות לשימוש הרוכבים ללא תוספת תשלום. רוכב יכול להכניס את הכלי למצב המתנה של 30 דקות כדי לעשות הפסקה, והכלי ימתין לו ולא יועבר לרוכב אחר.

ניתוח הפעילות באילת העלה, כי  כל כלי ייצר הכנסות הנעות בין 15-30 דולר בחודש, ללא אובדן כלים כתוצאה מגניבות או השחתה. לפי מידע שנאסף מהרגלי השימוש בשיא עונת התיירות, השימוש היה פופולארי בקרב משפחות וקבוצות.

בימים אלו ליאו יוצאת לסבב גיוס הון להמשך התפתחותה הגלובלי. החברה חתמה על חוזים עם בתי מלון ועסקים באטלנטיק סיטי בארה"ב כדי לאפשר לתושבי האזור ולמבקרים להתנייד בעיר ולחוות נסיעה אורבנית לאורך הטיילת, חופי העיר ובין בתי המלון המציעים מופעים, אטרקציות, ברים ומסעדות.

לדברי כפיר בן שושן, מבעלי ליאו: "אנו מביאים לרצועת התיירות של ים המלח תשתית תחבורתית שתתמוך בצורך של הנופשים להגיע מבתי מלון לעסקים מקומיים ולחופים. זו חוויה לא נעימה לצעוד רגלית בחום כבד השכיח באזור למרחק של יותר מקילומטר ולהגיע לקניון מיוזע. ידוע לנו שתיירים רבים מעדיפים לא להזיז את רכביהם במהלך החופשה בגלל מצוקת חניה, לכן הפתרון שלנו משלים את חוויית התיירות לנופשים. נוסף על הכניסה לאטלנטיק סיטי נכריז בתקופה הקרובה על שיתופי פעולה גלובליים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים