משחקים ב"מילים עם חברים" או "צייר משהו"? אפשר שנפגעתם מפריצה

מידע של 218 מיליון משתמשי משחקי הסלולר הפופולריים נגנב בפריצה לשרתים של ענקית המשחקים זינגה ● הדטה הגנוב כולל שמות, כתובות דוא"ל, מזהי כניסה, מספרי טלפון ומזהי פייסבוק

נתוניהם של כ-218 מיליון משתמשים במשחקי הסלולר הפופולרי של חברת זינגה – למשל ב"מילים עם חברים" (Words With Friends) ו"צייר משהו" (Draw Something) המאוד מצליחים – נחשפו ונגנבו בפריצת סייבר שאירעה בספטמבר ושממדיה מתגלים כעת.

זינגה

זינגה

המידע שהופר כולל שמות, כתובות דוא"ל, מזהי כניסה, מספרי טלפון ומזהי פייסבוק, אך החברה המפתחת, זינגה, העומדת מאחורי המשחקים הפופולריים, מסרה כבר בספטמבר, כשהודתה באירוע, כי מידע כספי של המשתמשים – זאת אומרת פרטי כרטיסי האשראי שלהם, שבאמצעותם הם רוכשים דברים בתוך המשחק – לא נכלל בשלל של הפורץ או הפורצים.

האקר שמכנה את עצמו Gnosticplayers הודה כי הוא שגנב את הנתונים מיותר מ-218 מיליון חשבונות משתמשים, כך על פי דיווח ב-CNET, שבו צוטט דו"ח שפרסם ביום א' המגזין האקר ניוז על היקפו הדרמטי של אירוע הסייבר החמור. מהדו"ח ניתן ללמוד כי ההאקר ניגש למאגר הנתונים של משתמשי אנדרואיד ו-iOS שהתקינו את המשחק לפני ה-2 בספטמבר.

חברת זינגה, שגילתה את שאירע בדיוק לפני חודש, אמרה בהצהרה ששחררה כי היא נוקטת בצעדים להגנה על חשבונות המשתמשים. ענקית המשחקים בישרה כי עירבה בחקירותיה חברות צד ג' שמתמחות בפלילים כמו גם את רשויות אכיפת החוק.

החברה מייעצת למשתמשיה לשנות את הסיסמאות שלהם וסיפקה כתובת של דף אינטרנט בו ניתן לקבל מידע על ההפרה.

זינגה היא אחת מחברות המשחקים הסלולריים הפופולריות ביותר בעולם, עם להיטים הכוללים כאמור את המשחקים "מילים עם חברים" ו"צייר משהו" אבל גם להיטים כמו משחק החווה FarmVille ואת Mafia Wars שכשמו כן הוא מאפשר למשתמשים לשחק במלחמות מאפיה וכן המשחק Café World.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים