קוואנטום מארה"ב רכשה מכונת דפוס דיגיטלית של לנדא דיגיטל פרינטינג הישראלית

המכונה מבוססת על פטנט הדיו ננו גרפיקה, שפותח על ידי מעבדות לנדא, חברת הדפוס הדיגיטלי של היזם ואיש העסקים בני לנדא ● העלות: כשלושה מיליון דולר

טקס החתימה. מימין: ישי אמיר, מנכ"ל לנדא פרינט; שריל קהאנק, מנכ"לית קוואנטום; ובני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא. צילום: יח"צ

חברת הדפוס הדיגיטלי האמריקנית קוואנטום מאילינוי חתמה לפני ימים על חוזה לרכישת מכונת הדפוס הדיגיטלית החדשה של לנדא דיגיטל פרינטינג, שהוקמה על ידי היזם בני לנדא. סכום הרכישה עומד על כשלושה מיליון דולר.

המכונה החדשה, מדגם S10p, מבוססת על טכנולוגיית הננו גרפיקה, שפותחה על ידי מעבדות לנדא הישראלית. היא מיועדת לשוק הדפוס המסחרי ומסוגלת להדפיס 6,500 גיליונות בשעה, משני צדי הנייר, באיכות גבוהה ובמהירות זהה לשיטת הדפוס הקונבנציונלית – האופסט. שיטת הננו גרפיקה מבוססת על פטנט סודי של דיו, שפותח בלנדא דיגיטל פרינטינג, כאשר טיפת הדיו עשויה מננו חלקים, מה שמאפשר שימוש חסכוני בו וניצול טוב יותר של נייר ההדפסה.

קוואנטום מתמחה בשירותי דפוס בכלל ובדפוס לשיווק בדיוור ישיר בפרט. היא פועלת בתחום מ-1992 וב-2015 רכשה את מכונת הדפוס של HP-אינדיגו, שגם היא פרי פיתוח של בני לנדא. מאז שלנדא מכר את אינדיגו ל-HP הוא השקיע מספר שנים בפיתוח של דיו הננו גרפיקה, שזכה להצלחה עולמית עוד בעשור הקודם, בטרם יוצרה ולו מכונה אחת.

בני לנדא, יו"ר לנדא דיגיטל פרינטינג, עם ה-S10p. צילום: יח"צ

בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא, עם ה-S10p. צילום: יח"צ

כל המכונות מיוצרות, כאמור, במפעל ברחובות, ועד היום סיפקה החברה 10 מהן. לחברה צבר הזמנות גדול וכדי להתגבר על הביקוש, היא מקימה בימים אלה בישראל עוד מפעל הרכבה, רביעי, שצפוי להיכנס לייצור בשנים הקרובות, ולו כושר ייצור של מאות מכונות בשנה. בעקבות זאת, ההערכה היא שהיקף המכירות של לנדא יעמוד על מאות מיליוני דולרים, ואולי אף יותר מכך.

החברה מעסיקה 540 עובדים, מתוכם 50 אנשי תוכנה. רק בשנה האחרונה גויסו 130 איש, רובם בישראל, והחברה נמצאת במהלך גיוס עובדים מתמשך ורציף.

טקס החתימה על ההסכם עם קוואנטום נערך במפעל ברחובות. שריל קהאנק, מנכ"לית קוואנטום, אמרה כי "הרכישה תואמת את האסטרטגיה שלנו. כחברה המתנהלת מתוך ראיית העתיד, אנחנו שוקלים את היתרונות של הטכנולוגיות החדשניות לא רק מתוך הרצון לשפר את השירות שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו, אלא גם מתוך הרצון להציע ייחודיות וחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים