"ניתוח מידע מבוסס בינה מלאכותית בענן הוא העתיד"

"עולם התקשורת הארגוני בענן נדרש לניתוח באופן זה", אמר איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל, והסביר מדוע

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור

"עולם התקשורת בענן נדרש לניתוח מעמיק, מבוסס בינה מלאכותית. בדרך זו ניתן לשפר את חוויית המשתמש, להרחיב את הניהול המבוסס ענן ולספק נראות מקצה לקצה, מבוססת בינה מלאכותית – AI for IT ברשת הארגונית", כך אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל.

ג'וניפר דיבר באירוע השותפים הראשון לפתרון MIST שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים לפני ימים אחדים באולם חדר פרטי בתל אביב.

בדבריו ציין מלכה ש-"בחודש מרץ השנה רכשה ג'וניפר את מיסט סיסטמס תמורת 405 מיליון דולר. הנרכשת מתמחה ברשתות אלחוטיות, שמנוהלות בענן, ועושה זאת בעזרת בינה מלאכותית. הרכישה נועדה להרחיב את היצע המוצרים שלנו, עם שילוב פלטפורמת ה-LAN האלחוטי".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"מיסט", אמר, "בנתה פלטפורמה אלחוטית, מבוססת בינה מלאכותית, שהופכת את ה-Wi-Fi לצפוי, אמין ומדיד יותר. היא אף פיתחה את Marvis, המסייע הווירטואלי לרשתות, המבוסס אף הוא על בינה מלאכותית. הוא מאפשר לפשט פתרון בעיות אלחוטי ולספק תובנות אודות התנהגות משתמשים ורשתות". מלכה הוסיף כי "מיסט משתמשת בטכנולוגיית BluetoothLE וירטואלית, בשילוב עם Wi-Fi ואינטרנט של הדברים. זאת, לטובת אספקת שירותים אלחוטיים מבוססי מיקום ובעלי יכולות הרחבה".

"בדרך זו", הסביר, "חיזקנו את הנוכחות של ג'וניפר בתחום שנמצא בצמיחה – של רשתות אלחוטיות שמנוהלות בענן. כך, אנחנו מרחיבים את הניהול מבוסס הענן ומספקים למנהלי התקשורת בארגונים נראות מקצה לקצה על הרשת הארגונית, בהתבסס על בינה מלאכותית".

"אנחנו מאמינים בארגונים מוגדרי תוכנה"

"ג'וניפר", אמר מלכה, "מאמינה בארגונים מוגדרי תוכנה, והמיקוד של מיסט בהבאת הבינה המלאכותית ל-IT תואם את האסטרטגיה שלנו, שלפיה עלינו לפשט את התפעול ולשפר את חוויית הלקוח, ולעשות זאת תוך צמצום עלויות. כך, אנחנו מניעים את תעבורת הענן בארגון. כעת יש לנו יכולת לשנות את תחום ה-IT, על ידי יצירת דור חדש של מוצרים מבוססי בינה מלאכותית".

לדבריו, "אנחנו מספקים לארגונים נראות מצוינת לכל החיבורים – החוטיים והאלחוטיים, ומנצלים את הבינה המלאכותית לטובת מיכון פרו-אקטיבי, מה שמתאים לסביבת הקמפוס שלנו".

מלכה מנה כמה מלקוחותיה הגדולים בעולם של ג'וניפר, שהטמיעו את הפתרון החדש: וריזון, Okta, היטאצ'י, NTT, אוניברסיטת סן פרנסיסקו וגאפ. לגבי ישראל, הוא ציין כי "התחלנו בבדיקות היתכנות בקרב כמה ארגונים בארץ ובאחרונה החלו כמה פרויקטים בתחום. לאור הדרישה ההולכת וגדלה, אני מעריך שיהיו ב-2020 פרויקטים רבים ונוספים בעולם זה. ניתוח מידע מבוסס בינה מלאכותית בענן – הוא העתיד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Yoav

    מערכת המיסט הראשונה הותקנה זה מכבר במוזיאון הסובלנות בירושלים , חג שמח ושנה טובה

אירועים קרובים