מירוץ הנתונים של נט-אפ ודוקאטי בבולוניה: חלק ג'

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, וצוות מנהלים בחברה, לצד קבוצת מנמ"רים ומנהלי תשתיות מלקוחותיה של החברה, יצאו לסיור לימודי במפעלי חברת האופנועים האיטלקית דוקאטי בבולוניה ● איך מיישמת נט-אפ את השינוי הדיגיטלי בענף מרוצי המכונית – חלק ג'

18/09/2019 11:06

בסוף השבוע האחרון יצאה קבוצת מנמ"רים ומנהלי תשתיות מלקוחות נט-אפ, בהובלתם של שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל וצוות מנהלים בחברה, לסיור לימודי במפעלי חברת האופנועים האיטלקית המהירים והחזקים, דוקאטי, בבולוניה. מה למפעל אופנועים ולמרוצים ולתשתיות IT? הרבה. למשל, חברת נט-אפ מיישמת את השינוי הדיגיטלי בענף מרוצי המכוניות ותומכת גם השנה בצוות דוקאטי בתחרות MotoGP 2019.

בסוף השבוע של "ימי מרוץ הנתונים" של נט-אפ בבולוניה נלמדו, בין היתר, הנושאים הבאים: מדוע ארגונים בכל הגדלים חייבים אסטרטגיית נתונים דיגיטלית, או שיהפכו לבלתי משמעותיים – זהו העידן של כלכלה מתקדמת, שבה לא ניתן לנהל שום מודל עסקי בלי חשיבה על התשתית, בייחוד על התשתית הדיגיטלית. החדשנות הדיגיטלית לעתים קרובות היא הדרך החיונית היחידה להעלות ערך ולשרוד באקלים הכלכלי הנוכחי.

הצלחות ה-IT של דוקאטי בסיוע פתרונות נט-אפ – מפתרון תואם GDPR ועד חיבוריות בין-עננית, דרך שילוש ביצועי האחסון. לקרוא ולקלוט. צילום: פלי הנמר

נטאפ ודוקאטי הן שתי חברות בעלות תחומים שהולכים ומתפתחים. מה הם העקרונות שלהן לשינוי הדיגיטלי ככל שזה מגיע לשווקים, לדרישות הלקוח, לתיק הפתרונות, להליכים ועוד? מרכזי הכוח הארגוניים החדשים שמשפיעים על קבלת ההחלטות בדרך משמעותית – הדיגיטציה מציגה יכולות חדשות והיררכיות חדשות בארגון. צוותים מצפים שהתשתית והליכים ינוהלו בקצב העסקים, משום שהם מעוניינים בחדשנות ובהגעה לשוק מהר יותר ובאיכות טובה יותר מאשר המתחרים.

הפתרונות והמוצרים של נט-אפ במערכות ה-IT של דוקאטי עושים את נט-אפ לא רק לפורסת חסות, אלא גם למנהלת מארז הנתונים של דוקאטי – מהתכנון למסלול, דרך המרוצים. וכולם מרוצים. צילום: פלי הנמר

כיצד ארגונים ממשים את ציפיות הצריכה החדשות האלה, מבחינה חיצונית ופנימית כאחד? אילו קולות חדשים נשמעים כאשר מנמ"רים מציגים את אסטרטגיות ההשקעה שלהם. וגם אילו אתגרים חדשים נוצרים?

כיצד טכנולוגיות מאיצות את האימוץ הצרכני של בינה מלאכותית, אנליטיקה, ומכשירים חכמים – הצמיחה של הנתונים הדיגיטליים לא מראה סימני האטה, וארגונים עד עתה פשוט "אחסנו" את המידע ודאגו לרגולציה. אך אם נתקדם ל2019 – עם ההתפתחות של תשתית ה-IT ושל מכשירים ניידים עוצמתיים יותר, מארגים של עננים היברידיים וניהול נתונים משולב – הפרדיגמות משתנות. בפעם הראשונה, משתמשים יכולים להסתכל על נתונים דיגיטליים בצורה הוליסטית ולתכנן פרויקטים של בינה מלאכותית בעולם האמיתי. הדוגמאות הן, למשל, תחזוקה מראש של ציוד רפואי, או שיפור שרשרת האספקה ללקוח והשירות ללקוח. יזמים עיקריים נכנסים למעגל זה אך מה יהיה השלב הבא?

פתרון HCI של נט-אפ מאפשר לצוות דוקאטי לגשת בקלות אל מרכז הנתונים ולקבל החלטות אסטרטגיות בזמן המרוץ.

שקף המפתח: איך ה-HCI של נט-אפ מתאים ביותר לדרישות ניהול הנתונים העכשוויות והעתידיות: פשט את ליבת ה-IT ונהל אותה אוטומטית; מנף תשתיות קיימות; האץ שירותים חדשים ובנה ענן היברידי. צילום: פלי הנמר

חברת נט-אפ, המובילה בתחום הנתונים עבור הענן ההיברידי, מעניקה חסות לצוות דוקאוחi בתחרות העולמית MotoGP לשנת 2019. חברת דוקאטי, יצרנית מובילת של אופנועים, המאופיינים כבעלי מנועים עם ביצועים חזקים, עיצוב חדשני וטכנולוגיה עכשווית, החלה את החיבור שלה לחברת נט-אפ, בתחום אחסון המידע. לאחרונה הורחב שיתוף הפעולה ביניהן גם לצורך ניתוח הנתונים, כולל מידע לוגיסטי, מידע שיווקי וניהול קשרי לקוחות. במהלך שותפות זו, פועלים הצוותים של נט-אפ ודוקאטי יחד, כדי למקסם את חזון מארג הנתונים ולענות על הדרישות הייחודיות של יצרן האופנועים לניהול המידע ואחסונו.

תרומת ה-IT בדוקאטי: להסיר ולפשט את המורכבות האדירה של עולם תשתיות ה-IT – ולא להעמיסה על המנמ"ר של דוקאטי וצוותו – כדי שיתפנו לפתח ולתמוך ביישומים ובלקוחות שלהם בחברה. צילום: פלי הנמר

בעזרת פתרון HCI של חברת נט-אפ, מרכז הנתונים יכול להיות מועבר בקלות לצוות של דוקאטי שנמצא במסלול המרוצים ולהקל עליו לקבל החלטות אסטרטגיות בזמן המרוץ. פתרון AFF של של נט-אפ מאפשר לדוקאטי לנהל יותר מ-200 אפליקציות מ-300 טרה-בייט של נתונים. הגישה לנתונים אלו יכולה להתבצע מכל מקום בעולם, עם ריבוי עננים ובכפוף לכללי ה-GDPR, והוא כולל אפשרות להתאוששות מאסון בצורה קלה ומהירה.

החסות של נט-אפ על המירוץ של דוקאטי בטישרט המסורתי הקלאסי. נט-אפ היא חסות ה-IT היחידה למארג הנתונים של יצרנית האופנועים המפורסמים בביצועים האדירים, ולדברי החברה גם ביציבות התפעולית של כלי הרכב הדו-גלגליים האימתניים. לא לחינם הדגם החזק מכונה מונסטר – כן, מפלצת.

מימין: פיטר ווסט, סגן נשיא בנט-אפ ומנכ"ל גרמניה, ומארקו פוזוני, מנהל המכירות של נט-אפ איטליה, שניהם אוחזים במתנת ספר הנמר שקיבלו מפלי הנמר. הבטיחו לבוא לבקר כבר בקרוב במאורת הנמר. צילום: פלי הנמר

 

לחלק א' – לחצו כאן.

לחלק ב' – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים