החגיגה הגדולה השנתית של אפל: ברוך הבא, iPhone 11

באירוע שערכה אפל אתמול בערב במטה שלה בקופרטינו הושקו שלושה דגמים של iPhone 11, דגם חדש של השעון החכם וגם iPad מדור חדש ● לצד המוצרים החדשים הוצגו גם השירותים החדשים: שירות המשחקים ארקייד, ושירות אפל TV פלוס

באולם על שם סטיב ג'ובס שבמשרדי המטה של אפל בקופרטינו התכנסו אתמול אלפי עיתונאים לאירוע ההשקה השנתי שלה, שהוכרזו בו מכשירי הדגל של החברה לשנה הקרובה: iPhone 11 – שהוא בעצם יורשו של ה-iPhone XR, ולצדו שני הדגמים המשופרים – ה-iPhone 11 Pro וה-iPhone 11 Pro Max, השעון החכם סדרה 5 ו-iPad מיני מדור 7. עוד הציגה אפל את שירות פלטפורמת המשחקים שלה אפל Arcade ואת שירות אפל TV פלוס.

iPhone 11

כל הסמארטפונים כוללים את המעבד של אפל מהדור החדש – ה-A13 ביוניק, הכולל גם יחידת עיבוד גרפי משופרת, ולדברי החברה מציג את המעבדים המהירים ביותר שקיימים כיום בסמארטפונים.

כיורשו של דגם ה-XR הקודם, שלדברי החברה היה המכשיר הנמכר ביותר של אפל בדור הקודם, דגם האייפון 11 מנסה לפנות למשתמשים רבים ככל האפשר, כשהוא מציע תכונות של מכשירי דגל לצד מחיר יחסית סביר. הוא יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ', בשישה צבעים – סגול, לבן, ירוק, צהוב, שחור ואדום, ובעיצוב של אלומינים וזכוכית משני צדיו. המכשיר כולל מערך צילום כפול בגבו שאחד מהם הוא של זווית רחבה והשני הוא עדשה אולטרה-רחבה. אפל הוסיפה למערך הצילום תכונות משופרות של מיטוב תמונה אוטומטי, מצב פורטרט גם עבור בעלי חיים, ומצב לילה מיוחד, המאפשר לצלם תמונות במצב חשוך וצילום וידיאו באיכות 4Kובהילוך איטי. גם המצלמה הקדמית של המכשיר שופרה, ותאפשר גם צילום וידיאו בהילוך אחטי. המכשיר יהיה עמיד מים, עם יכולת שהייה מתחת למים של שעתיים וחצי, ובנוסף – שופרה מערכת זיהוי הפנים FaceID.

iPhone 11: שישה צבעים. צילום: אפל

הסוללה, לדברי החברה, תספק שעת עבודה יומית נוספת לעומת דגם ה-XR.

מחירו של ה-iPhone 11 יעמוד על החל מ-699 דולר, ויהיו זמינים החל מה-20 בספטמבר.

דגמי ה-Pro שהציגה אפל יהיו בשני גדלים: 5.8 אינץ', ו-6.5 אינץ' לדגם ה-Max. שני הדגמים יהיו בעלי מסך OLED שאפל מכנה סופר רטינה XDR., והם יוצעו בצבעי ירוק, אפור, כסוף וזהב.

מערך הצילום בדגמים אלה יכלול שלוש מצלמות: מצלמה רחבה, מצלמת טלה-פוטו ומצלמה אולטרה-רחבה. בזכות המעבד החדש, סיפרה החברה כי שולבו במערך הצילום יכולות של לימוד מכונה שיאפשר ומצב שהחברה מכנה Deep Fusion – המצלמה מצלמת כמה תמונות גם לפני שהמשתמש לחץ על כפתור הצילום, ומשתמשת בהן לייצר את התמונה הטובה ביותר תוך שילוב פיקסלים מכל התמונות שצולמו. כמובן, כל התכונות שבמכשיר הרגיל נוספו גם כאן – מצב לילה וכד', ובנוסף – אפל הוסיפה אפשרויות של עריכת וידיאו מתקדמת.

גם במכשירים אלה שופרה המצלמה הקדמית, שמאפשרת גם צילום בזווית רחבה, ומערכת זיהוי הפנים, שתפעל מזוויות רחבות יותר מאשר במכשירים הקודמים.

זמן חיי הסוללה שופר פה מאוד, לפי החברה, כשלדגם הפרו הרגיל נוספו 4 שעות יומיות, ולדגם ה-MAX נוספו 5 שעות יומיות.

מחירי ה-iPhone 11 Pro יחלו מ-999 דולר, וה-iPhone 11 Pro Max – החל מ-1,099 דולר.

שירות ארקייד ואפל TV פלוס

בתחילת האירוע הוצגו פרטים על שירות המשחקים אפל ארקייד, שיכלול כותרים בלעדיים לחברה, בעקבות שיתופי פעולה עם כמה מיצרניות המשחקים המובילות בעולם. השירות החדש יהיה זמין החל מה-19 בספטמבר עם יותר מ-100 משחקים, בכ-150 מדינות בעולם, תמורת מנוי חודשי של 4.99 דולר לחודש לכל המשפחה, וחודש ראשון חינם.

שירות אפל TV פלוס החדש יושק ב-1 בנובמבר, ביותר מ-100 מדינות בעולם, וייכללו בו תכנים מקוריים. עלותו תהיה 4.99 דולר לחודש לכל המשפחה, ולקוחות שירכשו אחד ממכשירי iPhone או iPad או אפל TV חדשים יקבלו מנוי חינם לשנה לשירות ה-TV פלוס.

iPad מיני מדור 7

עוד הוצג באירוע ה-iPad מדור 7, שהמסך שלו הוגדל מ-9.7 אינץ' ל-10.2 אינץ', שיהיה זמין החל מהחודש הבא תמורת 329 דולר, ובמחיר מוזל של 300 דולר לתלמידים. המכשיר עוצב מ-100% אלומיניום ממוחזר, ובכירי החברה הציגו את מערכת ההפעלה הייחודית שלו, ה-iPadOS, שמבוססת על פלטפורמת ה-iOS, אבל נוספו בה שיפורים שמותאמים לעבודה על הטאבלט, כמו מקלדת צפה, עבודה על כמה משימות במקביל, תמיכה משופרת בעט, שילוב משופר בין אפליקציות ועוד.

שעון סידרה 5

שעון אפל זכה גם הוא לשדרוג, לסדרה 5, עם שיפורים בתצוגה שתהיה Always On ומצפן מובנה, ויכלול כעת גישה בלחיצת כפתור לשירותי חירום ב-150 מדינות בעולם, גם כשהטלפון לא נגיש. מחירו יעמוד על 399 דולר לדגם הרגיל, ו-499 לדגם עם קישוריות סלולרית.

החברה הציגה באירוע סרטון, שהמחיש את ההשפעה של שעוני אפל, והוצגו בו סיפורים של אנשים שניטור קצב הלב שלהם בשעון סייע להם לאתר מחלות וסכנות בריאותיות, ושחייהם ניצלו בשל כך.

בנוסף, הציגה החברה את פעילותה בתחום המחקר הרפואי, ולאחר שתושק מערכת ההפעלה החדשה תשולב בה אפליקציית מחקר שהמשתמשים יוכלו להצטרף בה למחקרים החדשים שהחברה עורכת בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים ורפואיים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים