"קוברנטיס – אחד הפרויקטים הגדולים בקוד פתוח"

"יש לו תורמות קוד רבות, ומיקרוסופט היא אחת משלוש הגדולות שבהן", אמר תומר כהן, ארכיטקט פתרונות ענן ב-GRTH

תומר כהן, ארכיטקט פתרונות ענן ב-GRTH. צילום: ניב קנטור

"חברות המחקר צופות שעד השנה הבאה, מחצית מהארגונים יריצו קונטיינרים באפליקציות היברידיות. קוברנטיס הוא אחד הפרויקטים הגדולים בקוד פתוח ויש לו תורמים רבים. מיקרוסופט היא שחקן עיקרי בתחום ואחת משלוש תורמות הקוד הגדולות לקוברנטיס", אמר תומר כהן, ארכיטקט פתרונות ענן ב-GRTH.

כהן דיבר בכנס הענן ההיברידי והקוברנטיס של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ב') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתעשייה ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"העולם משתנה", ציין כהן, "ומאפייני העסקים משתנים אף הם. העולם הופך להיות יותר דיגיטלי, והמטרה שלנו היא לעזור לחברות ולארגונים לעבור לעולם הזה תוך יצירת ערך מוסף עבורם. המעבר הזה הוא מסע ש-GRTH מביאה אליו את הידע העסקי והטכנולוגי שלה".

GRTH נוסדה לפני יותר משמונה שנים על ידי רון וגיא גולן. כהן אמר ש-"אנחנו מלווים ארגונים במסע מהעולם המסורתי לעולם הדיגיטלי ולענן. המסע הזה נתמך בחדשנות, טכנולוגיות מתקדמות ומקצועיות. אנחנו שותפים של מיקרוסופט ומאמינים בשילוב של פתרונות ענן עם פתרונות קוד פתוח. כמו כן, אנחנו מקיימים כמה שיתופי פעולה עם מוצרים ופלטפורמות כגון רד-האט, רדיס לאבס ו-Cloudify, ומשקיעים רבות בקידום טכנולוגיות חדשות, בהן בלוקצ'יין ובוטים".

"שירות מנוהל בענן מביא להאצת תהליכים"

"פרויקט קוברנטיס הפך בשנים האחרונות לאחד מפרויקטי הקוד הפתוח המובילים בעולם, עם כמות עצומה של הורדות, תורמים וקבוצות פיתוח מכל החברות הגדולות בתעשייה. הקוברנטיס נולד במטרה לאפשר לארגונים לבנות, לנהל ולהרחיב אפליקציות מבוססות קונטיינרים ומערכות מבוזרות באופן פשוט יותר בסביבות הייצור", הוסיף כהן. לדבריו, "שירות AKS (ר"ת Azure Kubernetes) של מיקרוסופט, שהושק בשנה שעברה, הפך עד מהרה לאחד השירותים הצומחים במהירות בתולדות הענן של החברה, עם אלפי לקוחות ופרויקטי דגל ב-Azure. השירות צמח ב-30% ובנוסף, גדלה כמות החברות המשתמשות בקוברנטיס מנוהל של הענן של מיקרוסופט. מימוש קוברנטיס מנוהל מניב כמה יתרונות: נוחות השימוש, אבטחת מידע, ממשל IT ויכולת לעשות היכן ומתי שרוצים. בשירות המנוהל הזה משלמים רק על מה שמשתמשים".

"שימוש בשירות מנוהל של קוברנטיס בענן של מיקרוסופט מביא להאצת התהליכים – מהפיתוח ועד לייצור. המטרה היא לבנות בארגונים פלטפורמה בענן, ולעשות זאת מאובטח, קל לניהול ויעיל לשימוש, עם מדיניות וחופש להריץ היכן איפה שרוצים", סיכם כהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים