עדכון Windows 10 גורם לצריכת משאבים מוגברת ולהאטת מערכת ההפעלה

משתמשים מזהירים שהתקנת העדכון האחרון של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט גורמת לפגיעה משמעותית בביצועי המחשב - האם מיקרוסופט התעלמה מהבעיה שידעה אודותיה עוד בטרם שחרור העדכון?

Windows 10

הבעיות של משתמשי Windows 10 אינן נגמרות, מתברר. משתמשים מזהירים שהתקנת העדכון האחרון של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט גורמת לפגיעה משמעותית בביצועי המחשב. ויותר מכך, לפי האתר Windows Latest, מיקרוסופט ידעה עוד לפני שחרור העדכון שהבעיה הזו יכולה להתרחש, פרסמה הודעה מתאימה, ובכל זאת החליטה לשחרר את העדכון.

העדכון, KB4512941 מספרו, מופיע ברשימת העדכונים האפשריים עבור כל מי שכבר התקין את גרסה 1903 של Windows 10, או שהוא מופיע לאחר לחיצה על הכפתור 'בדיקת עדכונים'.

מה להאטה ולעוזרת הקולית קורטנה?

המטרה שלו היא לתקן כמה שגיאות בהרצות ארגז חול תחת מערכת ההפעלה, במטרה לבודד תהליכים מהתפעול הראשי של חלונות ועוד. אך בין השאר משולב תיקון לעוזרת האישית קורטנה, שגורם לה לצרוך עד 40% ממשאבי המחשוב של המעבד, וגם לגרום לצריכת חשמל גבוהה יותר של המחשב.

במיקרוסופט, כאמור, ידעו על הבעיה מדיווחים של משתמשי Windows Insider, תכנית הבטא של החברה, שבדקו את העדכון במהלך כמה וכמה ימים לפני ששוחרר בפועל. ויותר מכך, למרות ריבוי ההודעות בפורומים, ולמרות שמדובר בבעיה שמשפיעה על מיליוני מחשבים, בדף של התיקון עדיין מופיע שמיקרוסופט אינה מודעת לבעיות כלשהן עם העדכון הזה.

אם נתקלתם בבעיה הזו, אחת הדרכים לפתור אותנ היא להסיר את העדכון דרך האפשרות 'צפייה בהיסטוריית העדכונים' ולחיצה על 'הסרת עדכונים' בדף הבא.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארז

    לא רלוונטי לכל משתמשי חלונות בעברית שכן קורטנה אינה זמינה כלל בהגדרות כאשר שפת מערכת ההפעלה היא עברית !

  2. ציון

    איך אני מבטל את האפשרות להתקין את העדכון. נותן רק השהייה אני מעוניין לא להתקין אותו

  3. משתמש WIN 10 HOME

    הבעיה למשתמשים כמוני , שאין אפשרות בחירה לעדכן או לא. העדכון מתבצע אוטומטית. ב-WIN 10 האחרים כן קיימת אפשרות בחירה.

אירועים קרובים