וריפון ישראל רוכשת סטארט-אפ תל אביבי לפיתוח תוכנה לקופות חכמות

הנרכשת, אקשן אייטם סופטוור, פיתחה קופה חכמה, שמותאמת לצרכים הייחודיים של כל בית עסק ● סכום העסקה: ארבעה מיליון דולר ● במקביל, וריפון ישראל מגייסת עובדים למרכז הפיתוח המקומי שלה

מימין: אייל שקד, אלונה שקד ויניב דנן, מקימי אקשן אייטם סופטוור. צילום: יח"צ

וריפון ישראל הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את הסטארט-אפ אקשן אייטם סופטוור, שממוקם במרכז תל אביב ועוסק בפיתוח תוכנה, תמורת ארבעה מיליון דולר.

אקשן אייטם סופטוור היא חברת המוצר של קבוצת אקשן אייטם, שהוקמה ב-2008 ועוסקת בפיתוח תוכנה, ענן ומוצרים. החברה פיתחה במשך מספר שנים פתרון גמיש, קל להתקנה והיברידי של קופה רושמת בענן, שניתן לשימוש גם לכאלה שאין להם ידע טכנולוגי נרחב. הפתרון נמצא בשימושם של בעלי עסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם, ומותאם לצרכים הייחודיים של כל בית עסק – החל מחנות קטנה ועד לרשת קמעונית גדולה.

בחברה מספרים כי הקופה שהיא פיתחה יודעת להתמודד עם האתגרים הרלוונטיים של עולם הריטייל: סוגים רבים של סליקה, מבצעים, לקוחות, הנהלת חשבונות, ניהול מלאי וחומרות משתנות. יצוין כי היא מתמחה במתן שירותי פיתוח לעולמות המובייל, הענן והאינטרנט של הדברים – לסטארט-אפים ולארגוני אנטרפרייז כאחד.

הרכישה מתבצעת במקביל לגיוס עובדים למרכז הפיתוח של וריפון בישראל. החברה מחפשת עובדים בתפקידי פיתוח גלובליים ובכירים, המשלבים עבודה עם שפות תכנות מתקדמות.

במסגרת הרכישה יעבור אייל שקד, ממקימי אקשן אייטם סופטוור, ל-וריפון, כדי לתמוך בתהליך האינטגרציה של המוצר במערכות הרוכשת. אלונה שקד, אף היא ממקימי החברה, תישאר בתפקידה כמנכ"לית שלה.

"הרכישה – הבעת אמון של וריפון בשוק הישראלי"

דן סופר, מנכ"ל וריפון ישראל וסגן נשיא למערב אירופה בחברה, אמר כי "וריפון העולמית מרחיבה את השקעותיה בישראל. רכישה זו מהווה עוד עדות להבעת האמון שלה בשוק הישראלי ובצוות ההנהלה המקומי. הרכישה תאפשר לנו להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת במגוון מוצרינו ברחבי העולם".

שקד ציינה כי "המכירה היא תולדה של שיתוף פעולה מוצלח בינינו לבין וריפון. נתרום את הידע והיכולות שלנו ל-וריפון, שמצידה תאפשר להרחיב את מכירות המוצר גלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים