ליאור סושרד מצטרף כשותף לחברת רובוטיקה

המטנליסט הוותיק, שכבר מעורב בכמה חברות היי-טק, מצטרף לחברת טכנולוגיה נוספת: רובוטאמי, שמתפתחת את טמי - רובוט שמשמש כסייען ומאפשר לתקשר עם המשפחה מרחוק

ליאור סושרד (מימין) עם יוסי וולף, מנכ"ל רובוטאמי. צילום: גיא וולף

ליאור סושרד ידוע כמנטליסט ואמן חושים. הוא מריץ סדרת מופעים שבהם הוא "מהמם" את הקהל, ובחודש מאי האחרון ניתן היה לצפות בחלק קטן מהיכולות שלו בתכנית האמנותית של האירוויזיון, בזמן שהצופים והמשתתפים חיכו לספירת הקולות. עכשיו הוא מרחיב את תחומי עיסוקיו לתחום חדש, שהולך ומתפתח – רובוטיקה.

חברת הרובוטיקה הישראלית רובוטאמי הודיעה היום (א') שסושרד מצטרף לחברה כמנהל מותג ראשי (CBO). במסגרת זו, הוא ינהל את המיתוג והקריאייטיב של הרובוט שהחברה פיתחה – טמי. מדובר ברובוט שמשתמש בבינה מלאכותית ובענן של טסנט (Tecent Cloud) כדי להיות סייען לצרכנים פרטיים ולעסקים, באמצעות אלקסה של אמזון, והוא מתנייד בצורה אוטונומית.

רובוטאמי ביססה את המטה שלה בניו-יורק. היא מייצרת את טמי בסין ויש לה מרכז מו"פ בתל אביב. שווי החברה מוערך ב-200 מיליון דולר. טמי מופץ באירופה, בסין ובארצות הברית, וניתן לרכוש אותו גם דרך אמזון. החברה ציינה שבקרוב ניתן יהיה לרכוש את הרובוט גם בישראל.

הרובוט מגיע עם אפליקציה, שמאפשרת למשתמשים להניע אותו ברחבי הבית או המשרד. על ידי כך ניתן לנהל באמצעותו שיחות וידיאו ללא שימוש בידיים, הוא יכול לעזור במה שצריך בבית, להעביר שיעורים פרטיים מרחוק, להשגיח על הילדים כשההורים לא נמצאים, לעשות קניות דרך האינטרנט, לסייע לרופא לבקר חולים שנמצאים בביתם וגם לראות מה שלום כולם.

ליאור סושרד – לא רק אמנות חושים ומופעים

רובוטאמי היא לא חברת הטכנולוגיה היחידה שסושרד מעורב בה: האמן, שחובב גאדג'טים, הוא יזם ומשקיע בכמה חברות מתחומים שונים – החל מתעשיית הסייבר, דרך פלטפורמת מיוזיקטק ועד לתעשיית הפאשטק. הוא משמש כיועץ וחבר מועצת המנהלים בחברות אלה. לטמי הוא נחשף לפני מספר חודשים, והחליט להצטרף לחברה לאחר שהבין את הפוטנציאל הגלום בו.

סושרד אמר כי "החלטתי להצטרף לרובוטאמי לאחר שנחשפתי ליתרונות הרבים שיש לרובוט להציע, בפרט לאלה ששוהים רחוק מהבית, למשל בגלל קריירה מחייבת בחו"ל או נסיעות עסקים תכופות, ורוצים לשמור על קשר אישי עם המשפחה באופן פרקטי. טמי מאפשר זאת ונותן הרגשה שמלווים אותך לכל אורך הדרך. בנוסף, אני מתכנן לשלב את טמי בהופעות שלי".

יוסי וולף, מנכ"ל רובוטאמי, ציין כי "סושרד הוא לא רק מנטליסט מוביל, אלא גם בעל ידע ואהבה לעולם הטכנולוגי. אין לנו ספק שהשילוב של יכולותיו המופלאות והקשרים שלו יחד עם הטכנולוגיה שלנו יוביל את החברה לכבוש פסגות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים