נבידיה הציגה תכונות חדשות בטכנולוגיית ה-RTX

התכונות החדשות, שמשולבות בכרטיסים הגרפיים של החברה, כוללות תמיכה בצבע ברוחב של 30 ביט באפליקציות המבוססות על OpenGL, כדי להציע עיבוד תמונות ו-וידיאו באיכות HDR ברמה מדויקת יותר

האם הרגולטורים יתערבו? אנבידיה

נבידיה הכריזה אתמול (ב'), במהלך תערוכת סיג-גרף, שמתקיימת בימים אלה, על תכונות חדשות של טכנולוגיית ה-RTX שמשולבת בכרטיסים הגרפיים הצרכניים והמקצועיים שלה כאחד – טכנולוגיה שאותה היא הציגה באותה התערוכה בשנה שעברה. התכונות החדשות משולבות במנהל התקן מעודכן של NVIDIA Studio, וביניהן תמיכה בצבע ברוחב של 30 ביט באפליקציות המבוססות על OpenGL, כדי להציע עיבוד תמונות ו-וידיאו באיכות HDR ברמה מדויקת יותר.

לטענת אנשי החברה, יש כבר יותר מ-40 יישומי קריאייטיב שמבוססים על RTX. אלה מגיעים ממגוון יצרניות תוכנה מובילות בתחום של עיבוד התמונה וה-וידיאו, כולל אדובי ואוטודסק, וכן מלקוחות סופיים כמו אולפני פיקסאר, אנו וניו באלאנס, שמשתמשים במעקב קרניים בשלבי התכנון והפיתוח של המוצרים שלהם.

"טכנולוגיית ה-RTX Studio למחשבים ניידים ותחנות עבודה ניידות כובשת במהירות את מרכז הבמה של תעשיית הקריאייטיב, בכך שהיא מאפשרת ליוצרים ולמעצבים להגיע בקלות לביצועים מרשימים על ידי שימוש במעקב קרניים בזמן אמת, יישומי בינה מלאכותית מתקדמים ועריכת וידיאו ברזולוציות גבוהות במיוחד, שפעם היה נדרש להפעיל אותן בעזרת סטודיו שלם", אמר ג'ייסון פול, מנהל הטכנולוגיה ותוכנות ה-GeForce של נבידיה.

בחברה טוענים שבתקופה הקרובה יושקו 10 מחשבי תחנות עבודה חדשים שמציעים את RTX Studio. אלה יצטרפו ל-17 שהוכרזו במהלך השנה ויגיעו מהיצרניות המובילות בשוק, כולל לנובו, דל ו-HP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים