ממשיכה לנהל את העבודה: מאנדיי גייסה 150 מיליון דולר

החברה מתל אביב, שפיתחה פלטפורמה לניהול עבודה בארגונים, מתעתדת להשתמש בכסף כדי להמשיך ולצמוח, להגדיל את נפח הפעילות הבינלאומית, ולהוציא גרסאות בשפות שונות ולקהלים חדשים

מייסדי מאנדיי, ערן זינמן (מימין) ורועי מן. צילום: שלומי יוסף

מאנדיי, שמפתחת פלטפורמה לניהול עבודה בארגונים, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס D בסך של 150 מיליון דולר, מה שמביא את סכום הגיוסים הכולל שהיא ביצעה ל-234.1 מיליון. את הסבב הנוכחי הובילה קרן ההשקעות מעמק הסיליקון סאפפיר ונצ'רס ולקחו בו חלק הקרנות המילטון ליין, ION Crossover Partners, הרבורווסט פרטנרס ו-וינטג' אינווסטמנט פרטנרס.

המימון החדש ישמש כדי להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה המהירה של החברה, להגדיל את נפח הפעילות הבינלאומית שלה, לפתח אינטגרציות נוספות, ולהמשיך להוציא גרסאות בשפות שונות ולקהלים חדשים.

יצוין כי מאנדיי הוקמה ב-2014 בתל אביב ויש לה משרדים גם בניו-יורק. היא מציעה פלטפורמה שמאפשרת ללקוחותיה לנהל במקום אחד את כל היבטי העבודה שלהם – החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול קמפיינים שיווקיים, לקוחות ומכירות. בין הלקוחות שלה נמנים קרלסברג, ערוץ דיסקברי, פיליפס ו-WeWork, לצד חברות מרשימת פורצ'ן 500 ויותר מ-80 אלף בתי עסק נוספים.

בחברה אומרים כי המוצר שלה מאפשר לייצר תהליכי עבודה יעילים יותר, לשפר את התקשורת בין צוותים ומחלקות, ולהפיק דו״חות בזמן אמת להנהלה הבכירה.

הפיתוחים האחרונים

"המוצר שלנו פותר בעיה יסודית ומהותית, שכמעט כל צוות שאני מכיר חולק: היכולת לעבוד ביחד בצורה יעילה ונעימה", אמר רועי מן, מייסד שותף ומנכ״ל מאנדיי. ״אנחנו רואים שישנם יותר ויותר מוצרים טכנולוגיים שמספקים פתרונות נקודתיים לסביבת העבודה. אנחנו שואפים להיות המקום שמחבר בין כל אותם המוצרים כדי לאפשר לכל הצוותים והעובדים בארגון לעבוד יחד למען מטרה משותפת. השאיפה שלנו היא לחבר את כל האנשים, התהליכים והמידע שזורם בארגון. באמצעותו, כל עובד יכול להבין במבט אחד איפה הדברים עומדים וכיצד הוא יכול להשפיע ולמצות את יכולותיו".

כחלק מהפיתוחים שביצעה בו באחרונה, המוצר של מאנדיי מאפשר לחבר לא רק בין אנשים ותהליכים, אלא גם בין תוכנות וכלי עבודה שונים בארגון. כמו כן, הלקוחות יכולים להפוך עתה תהליכים ידניים ורפטטיביים לאוטומטיים, מה שמייעל את תהליכי העבודה ומפנה זמן לעיסוקים חשובים אחרים. ממאנדיי נמסר כי עד סוף השנה, היא תאפשר 200 אינטגרציות למוצרים שונים ומגוון רחב של תהליכים אוטומטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים