עוד סבב ענק: קומפאס של אורי אלון מגייסת 370 מיליון דולר

הנתון משקף שווי שוק של 6.4 מיליארד דולר ● כספי הגיוס מיועדים להמשך פיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לתחום הנדל"ן, ולהאצת הצמיחה שלה

ד"ר אורי אלון, מייסד ויו"ר דירקטוריון קומפאס. צילום: יח"צ

חברת הסטארט-אפ קומפאס, שהוקמה על ידי ד"ר אורי אלון ומפעילה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת למשתמשים ולסוכנים לקבל החלטות בתחום הנדל"ן, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס שביעי בהיקף של 370 מיליון דולר. החברה מצטטת פרסומים שלפיהם הגיוס מבוצע לפי שווי של 6.4 מיליארד דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה ולהאצת צמיחתה של החברה.

בסבב הגיוס הנוכחי כלולים משקיעים חדשים וקיימים, בהם קרן הפנסיה הקנדית CPPI, קבוצת ההשקעות דרגוניר, סופטבנק ו-QIA.

בכך משלימה קומפאס גיוסים בהיקף של יותר מ-1.5 מיליארד דולר מאז הוקמה ב-2012, בהם 400 מיליון שגייסה בספטמבר אשתקד. שווי השוק שלה אז עמד על 4.4 מיליארד דולר, מה שאומר שמאז הוא עלה בשני מיליארד – בפחות משנה. בין המשקיעים הנוספים בחברה ניתן למנות את הקרנות ת'רייב קפיטל, 406 ונצ'רס ופאונדרס פאנד, המנוהלת על ידי פיטר ת'יל, מהמשקיעים הראשונים בפייסבוק וממייסדי פייפאל.

ד"ר אלון הקים את החברה עם שותפו העסקי, רוברט רפקין, לשעבר יועץ בבית הלבן וראש לשכת מנכ"ל ונשיא גולדמן סאקס. הפלטפורמה שמציעה החברה מאפשרת להציג מידע על מגמות תמחור ותנודות שוק הנדל"ן בזמן אמת, כמו גם מידע על אזורים, שכונות, עסקות אחרונות שבוצעו, מקומות הבילוי והחינוך באזור, ועוד.

לדברי אלון, "שילשנו את צוות הפיתוח וההנדסה של החברה והוא כולל כיום יותר מ-300 מהנדסים, מהנדסות ואנשי פיתוח, ואנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח הטכנולוגי של המוצר. בעזרת המשקיעים נמשיך להאיץ את הפיתוחים הטכנולוגיים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים