ווטסאפ מתרחבת גם למכשירים עם מערכת ההפעלה KaiOS

אפליקציית המסרים הפופולארית זמינה מעתה גם למכשירים פשוטים, הפועלים עם מערכת ההפעלה KaiOS ונפוצים בעיקר במדינות מתפתחות ● בין המכשירים: נוקיה 8110 החדש, Doro 7060 ועוד

אפליקציית המסרים ווטסאפ זמינה כעת בחנות KaiStore, עבור מכשירים פשוטים, המריצים את מערכת ההפעלה KaiOS ויש להם לפחות 256 מגה-בייט של זיכרון RAM.

פלטפורמת KaiOS מותקנת במכשירים פשוטים, ומרבית מכשירי KaiOS יגיעו עם האפליקציה מותקנת מראש ברבעון השלישי של השנה. גירסת האפליקציה ל-KaiOS תומכת בשיחות והודעות וכוללת הצפנה מקצה לקצה כמו בסמארטפוני אנדרואיד ו-iOS.

מערכת ההפעלה KaiOS הושקה בהודו ב-2018 על ידי המפעילה ההודית JioPhone, והותקנה באפריל האחרון גם במכשירי נוקיה 8110 המחודשים של HMD Global, אבל רק בהודו.

ה-KaiOS החלה את דרכה כהסתעפות של Firefox OS, לאחר שפיירפוקס ויתרה על הרעיון של מערכת הפעלה סלולרית. מאז השקיעה בה גוגל, שאף הוסיפה לה תכונות כמו הקלדה קולית באמצעות Google Assistant.

כעת, כאמור, תהיה האפליקציה זמינה בשווקים נוספים ובשבעה דגמים נוספים, בהם ה- Doro 7060, מכשירים של JioPhone ועוד.

למרות של שאפליקציית המסרים היא הפלטפורמה השולטת בשוק, עם יותר מ-1.5 מיליארד משתמשים בעולם, עדיין יש צרכנים שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש סמארטפון, בעיקר בשווקים מתפתחים, ובאמצעות הזמינות גם למכשירים פשוטים, תוכל האפליקציה לשרת עוד מיליוני אנשים לא רק לתקשר עם חברים או בני משפחה, אלא גם לקבל שירותים שונים שעד כה לא היו זמינים עבורם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים