עדכון Windows 10 יצר בעיה במחשבים של… מיקרוסופט

במחשבי Surface Book 2 שבהם מותקן כרטיס גרפי עצמאי של נבידיה, אחרי עדכון מערכת ההפעלה, חלה התרסקות של משחקים ● הענקית חסמה בינתיים את האפשרות הורדת העדכון למחשבים אלו

תיקוני באגים מהירים באופק? חלונות 10. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט מודה שתקלה בעדכון מאי של Windows 10 נגרמת תקלה חמורה בחלק ממחשבי ה-Surface Book 2 שלה עצמה – אם תרצו, סוג של תקלה מביכה במיוחד.

לאחר מספר רב של תלונות, לפיהן לאחר התקנת העדכון נגרמת התרסקות של משחקים במחשבים בהם מותקן כרטיס גרפי עצמאי של נבידיה, וזאת בגין בעיה במנהל ההתקנים של הכרטיס ששובץ בעדכון, החליטה מיקרוסופט לחסום את האפשרות להוריד את העדכון למחשבים אלו.

Surface Book 2. צילום: יח"צ

Surface Book 2. צילום: יח"צ

החברה הודיעה באופן רשמי כי "לאחר עדכון 1903 ל-Windows 10 חלק מהיישומים או המשחקים שזקוקים לביצועים גרפיים אינטנסיביים במחשבים בהם מותקן שבב גרפי ייעודי של Nvidia אינם מצליחים להיפתח או נתקעים באמצע. עד לפתרון הבעיה עדכון 1903 לא יוצע לבעלי Surface Book 2 עם השבב הגרפי הזה".

לאלו שכבר הספיקו להתקין את העדכון, ונתקלו בבעיה המפורטת, מציעה מיקרוסופט לבצע אתחול מלא למחשב, או לסקור באופן ידני את מנהל ההתקנים כדי לטפל בבעיה – דרך שמיועדת למשתמשים בעלי ידע שיודעים להחליף מנהלי התקנים לבד בשיטה הזו.

בנוסף מסרה החברה כי היא כבר החלה לפתח פתרון לבעיה, אם כי לא סיפקה תאריך יעד שבו יוצע העדכון למחשבים אלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים